СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

„Адидас“ со загуба од 333 милиони евра поради ковид-кризата

Германскиот производител на спортска опрема, „Адидас“, како и многу други компании – забележа голема загуба во второто тримесечје од оваа година, поради кризата предизвикана од пандемијата „Ковид-19“.

Имено, компанијата беше принудена да ги затвори скоро сите свои продавници низ целиот свет, а продажбата падна за 35 проценти, што резултираше со оперативна загуба на работење од 333 милиони евра. Единствената работа на која може да сметаат е онлајн-шопинг, кој за време на карантинот скоро се удвои, но сепак не е доволно.

Иако скокна за дури 93%, а сега претставува третина од вкупниот бизнис на Адидас, германскиот гигант не успеа да ги издржи финансиските превирања. Подружницата „Рибок“ на „Адидас“ доживеа фијаско. Нивните приходи се пониски за 42 проценти, а причина за тоа е што овој бренд е повеќе пласиран во САД, кои поминаа многу лошо во оваа криза.

Продажбата на спортска опрема „Адидас“ во Кина се зголеми со двоцифрена вредност во мај и јуни. Околу 70% од продавниците на „Адидас“ мораа да се затворат, на глобално ниво, но се очекува дека во третиот квартал (јули-септември) ќе може да ја врати профитабилноста, само ситуацијатада се одржи на ова ниво.

Поврзани вести

McLaren го претстави новиот хибриден суперавтомобил (ВИДЕО)

Влатко Зорба

Рутина од пет минути што ќе придонесе да имате подобар работен ден

msp-admin

На вистинско место во вистинско време: Индустрии на кои короната позитивно влијаеше

msp-admin