СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Coca – Cola гаси над 200 брендови

Coca – Cola гаси над 200 брендови или половина од своето портфолио, пишува CNN.

Со редуцирање на брендовите во портфолиото, брендот ќе се фокусира на најпрофитабилните сегменти, како што е Coca – Cola Zero Sugar и слично. Ваквата одлука е дел од стратегијата на компанијата да поттикне поголем раст и да има повеќе средства за да инвестира во некои нови видови на пијалаци.

Пандемијата остави последици и врз работата на Coca – Cola, чии приходи во третото тримесечје се намалија за9% на 8,7 милијарди долари.

Поврзани вести

Renault сака да стане технолошка компанија која работи со автомобили

Влатко Зорба

Wizz Air најавува понатамошно проширување со нова база на аеродромот во Кардиф

msp-admin

ARM ја обнови работата со Huawei

msp-admin