СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Netflix ќе пушти поевтина услуга со реклами?

Рејтингот на Netflix беше намален до еквивалент на „продавај“ од Needham, која го повтори ставот дека компанијата за видео стриминг се соочува со ризик да изгуби милиони клиенти во 2020 година, со оглед на конкуренцијата и цените, пишува „Блумберг“.

Компанијата „треба да додаде втора, поевтина услуга за да се натпреварува со Disney+, Apple+, Hulu, CBS All Access и Peacock”, рече аналитичарот Лора Мартин во белешката до клиентите, која предвидува загуба на 4 милиони американски претплатници за следната година ако Netflix не направи промени.

Бидејќи билансот на состојба „не може да издржи помал приход“, Needham препорачува да се создаде поевтина услуга за месечна претплата, која сепак ќе биде поддржана од приходите од реклами.

Netflix „постојано изјавува дека нема да има реклами, за што веруваме дека ќе доведе до загуби во САД“, посочува Needham.

Акцијата на Netflix изгуби 2,3% од својата вредност пред почетокот на тргувањето во САД, што навестува дека ќе го продолжи периодот на слабо претставување. Цената на акциите паѓа во последните седум дена, без да се вклучи денешната активност пред почетокот на сесијата.

Од почетокот на годината, Netflix бележи пораст од 13% на вредноста на своите акции, што е под 25% раст на S&P 500.

Минатата недела Citi го намали својот рејтинг на акциите на Netflix на „неутрален“, повикувајќи се на зголемена конкуренција.

Покрај тоа, KeyBanc Capital Markets неодамна предупреди дека Netflix може да го продолжи трендот на намалување на претплатниците, бидејќи се соочува со конкуренција од компании како што е Disney.

Поврзани вести

Колку пари има Џулија Кох – најбогатата жена во светот?

msp-admin

„Форбс“: Кои се 10-те највредни брендови во светот?

msp-admin

Голема глобална битка за контејнери, цените на превозот нагло растат

Влатко Зорба