Компании и пазар

Приходот на Apple од реклами може да достигне 11 милијарди долари во 2025 година

Дебито на Apple TV +, во комбинација со другите предлози на Apple во сферата надигиталните услуги, би можело да ги зголеми приходите од реклами на компанијатадо 11 милијарди американски долари годишно. Според анализата на JP Morgan, ова би можело да се случи во наредните шест години.

Во извештајот се проценува растот на приходите за една третина на годишно ниво – од 2 милијарди долари до 11 милијарди американски долари во 2025 година. И покрај недостатокот на раст на продажбата на паметни телефони iPhone во текот на изминатите две години, секторот на услуги ќе има огромно позитивно влијание врз бизнисот на компанијата од Купертино.

Секторот за услуги на Apple, кој ги вклучува Apple Care и Apple Music, оствари приход од 12,51 милијарди долари во последниот квартал, што го покажува потенцијалот на овој сегмент. Во септември, компанијата ја воведе и својата стриминг платформа Apple TV +, за која очекувањата се, исто така, големи.

Поврзани вести

Сарач: Насмевката на лицето е најважна за здрав и долг живот

Влатко Зорба

Котација на државни обврзници во вредност од 900 милиони денари

Влатко Зорба

Дигиталната претпазливост им помага на родителите да ги заштитат децата од можни закани преку Интернет

Влатко Зорба

Ralph Lauren ќе произведува медицински маски и наметки, донира и 10 милиони долари

Влатко Зорба

Повеќе од 100.000 картички се во оптек и со нив се купуваат македонски производи

Влатко Зорба

Месец на хуманост со „Cooking with Branko“ и Витаминка

Никола Поповски