Компании и пазар

Приходот на Apple од реклами може да достигне 11 милијарди долари во 2025 година

Дебито на Apple TV +, во комбинација со другите предлози на Apple во сферата надигиталните услуги, би можело да ги зголеми приходите од реклами на компанијатадо 11 милијарди американски долари годишно. Според анализата на JP Morgan, ова би можело да се случи во наредните шест години.

Во извештајот се проценува растот на приходите за една третина на годишно ниво – од 2 милијарди долари до 11 милијарди американски долари во 2025 година. И покрај недостатокот на раст на продажбата на паметни телефони iPhone во текот на изминатите две години, секторот на услуги ќе има огромно позитивно влијание врз бизнисот на компанијата од Купертино.

Секторот за услуги на Apple, кој ги вклучува Apple Care и Apple Music, оствари приход од 12,51 милијарди долари во последниот квартал, што го покажува потенцијалот на овој сегмент. Во септември, компанијата ја воведе и својата стриминг платформа Apple TV +, за која очекувањата се, исто така, големи.

Поврзани вести

Дали монополот на ЕВН е вистинската причина за протестите против поскапувањетона струјата?

Влатко Зорба

Расте бројот на новоотворени е-продавници

Влатко Зорба

Луксузните брендови ги зголемија цените за да го надоместат изгубеното поради затворањето на продавниците

Типичниот Android смартфон: 128 GB и екран од најмалку 6 инчи

Влатко Зорба

Генералниот извршен директор на Стопанска банка доби уште еден мандат

Влатко Зорба

„Airbus“ покажа револуционерен дизајн за патнички авион

Влатко Зорба