СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Продавачки „финти“ од 90-тите кои и денес важат

Првиот човек на Brainz TV (канал за генијални умови на Србија и нивните достигнувања), долгогодишниот српски претприемач Живојин Петровиќ, сподели на неговата Фејсбук страна како во деведесеттите години на минатиот век успевал да ја зголеми продажбата.

Наведува дека можеби во најтешкиот период, односно економска ситуација со санкции, блокади, хиперинфлација, ембарго, морал да осмисли разни начини за неговото претпријатие Рrocessor Commerce успеало да се задржи на тронот.

Трговските “финти“ кои ги смислил ги сумира во следниве лекции:

Лекција 1. Продавав техника, ставам попуст 15%, слабо се продава. Тогаш со рака ќе го удрам уредот (мала длабнатинка) и ќе напишам 15% и оди како алва.

Лекција 2. На уредите кои никој не ги купуваше ќе напишам: продадено, резервирано или капарисано и одма сите бараат ист таков. Цената не е важна.

Лекција 3. На уред којшто долго време не се продава, ќе напишам: Внимание не е за продажба и веднаш сите го сакаат тој уред, тогаш се јавувам во магацин, како преку врски…

Целиот материјал на следниот линк!

Поврзани вести

Расте бројот на жени сопственички и косопственички на имот

msp-admin

Credit Suisse отпушта директори по загубите од 4,7 милијарди долари

Влатко Зорба

Твит за 300.000 долари? Првата порака на социјалната мрежа на продажба, луѓето не жалат пари

Влатко Зорба