Компании и пазар

Се раздвижува пазарот на таблети

Пазарот на таблети е во рецесија последниве години, но се појави неочекуван скок на почетокот на 2020-та. Епидемијата на коронавирус ја зголеми побарувачката за таблети во Кина и производителите не се во состојба да обезбедат доволен обем, се вели во анализата на „Digitimes“.

Многу канцелариски работници и студенти во Кина се принудени да работат од далечина заради епидемијата и таблетите стануваат погоден уред за нив. Платформите за електронска трговија сега се примарен начин за купување уреди, бидејќи многу класични продавници едноставно се затворени.

Побарувачката и недостатокот на таблети доведоа до повисоки цени за овие уреди во онлајн продавниците. На пример, iPad сега чини 100-200 јуани повеќе на онлајн платформите отколку во продавниците на Apple.

Извори во индустријата велат дека недостигот на таблети може да продолжи некое време. Но, покрај тоа, аналитичарите очекуваат пад на глобалните пратки со таблети во првиот квартал на 2020 година.

Поврзани вести

Осум милиони евра за енергетска ефикасност на домаќинствата и конкурентност на фирмите

Влатко Зорба

ФИТР: Домашните компании подготвени за инвестиции за излез од кризата

Никола Поповски

Бинзините и дизелот поскапуваат за еден денар

Влатко Зорба

Над 300 матуранти се здобија со стипендии од Програмата за стипендии на МБУ, аплицирање до 25 септември

Влатко Зорба

Колку извезуваме, а колку увезуваме од Германија, Британија и Србија?

Влатко Зорба

На просечно четиричлено семејство во март му биле потребни 32.941 денари за задоволување на основните потреби

Влатко Зорба