Компании и пазар

Се раздвижува пазарот на таблети

Пазарот на таблети е во рецесија последниве години, но се појави неочекуван скок на почетокот на 2020-та. Епидемијата на коронавирус ја зголеми побарувачката за таблети во Кина и производителите не се во состојба да обезбедат доволен обем, се вели во анализата на „Digitimes“.

Многу канцелариски работници и студенти во Кина се принудени да работат од далечина заради епидемијата и таблетите стануваат погоден уред за нив. Платформите за електронска трговија сега се примарен начин за купување уреди, бидејќи многу класични продавници едноставно се затворени.

Побарувачката и недостатокот на таблети доведоа до повисоки цени за овие уреди во онлајн продавниците. На пример, iPad сега чини 100-200 јуани повеќе на онлајн платформите отколку во продавниците на Apple.

Извори во индустријата велат дека недостигот на таблети може да продолжи некое време. Но, покрај тоа, аналитичарите очекуваат пад на глобалните пратки со таблети во првиот квартал на 2020 година.

Поврзани вести

Британската фунта драстично падна откако Џонсон беше префрлен на интензивна нега (ФОТО)

Влатко Зорба

All inclusive карантин – хотели во Хонг Конг започнаа нов тренд

Влатко Зорба

ARM ја обнови работата со Huawei

Влатко Зорба

Како да ја зголемите продажбата кога никој не сака да купува?

Влатко Зорба

Facebook дава бесплатни реклами на Светската здравствена организација

Влатко Зорба

Колку „Amazon“ им плаќа на работниците за да дадат отказ?

Влатко Зорба