СТАНДАРД life
ТЕХНОЛОГИЈА

Google имаат тајно оружје на секој Android уред со кое ја следат и остануваат еден чекор пред конкуренцијата

Android Lockbox е име на неодамна „ископаната“ програма на Google која собира таканаречени „чувствителни“ податоци од Android уреди, со цел да следи како корисниците на тие уреди користат апликации кои не се на Google.

Google, наводно, ги користел овие информации за подобро развивање на сопствените апликации, и така стекнувал предност пред конкуренцијата.

Порталот „The Information“ цитира документите од самиот Google и „луѓето запознаени со темата“ и го наведува примерот на „TikTok“ во Индија, односно дека вработените во Google користеле податоци собрани од „Android Lockbox“ за да добијат увид во тоа како луѓето го користат „TikTok“ и нивната конкуренција“.

Вториот дел од извештајот го спомнува тимот на „Magic Eye“ на Google, група вработени кои следат како се користат апликациите на Google низ целиот свет. И, наводно, тие користат податоци од „Lockbox“ за да им покажат на шефовите на компаниите како производите на Google се справуваат со понудите за конкуренција.

Собирањето на податоци од ваков вид, пишуваат американските медиуми, се случува навидум од 2013 година, но не е толку нарушување на приватноста на корисниците, туку противпазарско дејствување.

Податоците што вработените во Google ги собираат за тоа колку често се отвораат апликациите на Google на уредите, колку долго се користат и податоците за локацијата се анонимни, а на корисниците секогаш им се бара дозвола да ги користат нивните податоци во замена за уште подобро искуство во користње на апликациите.

Инсајдерите на Google, од друга страна, можат да видат многу пошироко ниво на детали. Проектот „Lockbox“ е дел од услугите на Google Mobile, системско ниво на софтвер, кој е претходно инсталиран на буквално сите уреди со Android, а чувствителните податоци што ги собира можат да ги видат сите тимови во компанијата.

Дури и делумен увид во овие податоци може да им помогне на напорите на Google за развој на нови апликации за да се натпреваруваат за пазарот за апликации и социјалните медиуми.

Еден извор изјави за „The Information“ дека податоците добиени од увидот во „Lockbox“ на „TikTok“ и слични апликации во Индија, му дозволиле на Google да планира порано објавување на апликацијата „Shorts“ на пазарот.

Ваквото однесување би можело да предизвика голем број проблеми на сослушувањето пред Конгресот да ги разгледа напорите на големите технолошки компании за неутрализирање на конкуренцијата на пазарот.

Поврзани вести

Хакер објави податоци за 533 милиони корисници на Фејсбук, нема податоци за С.Македонија (ФОТО)

Влатко Зорба

Новиот 16-инчен MacBook Pro нуди до 64 GB RAM и 8TB меморија (ВИДЕО)

msp-admin

OnePlus во март ќе претстави 9R телефон и паметен часовник

Влатко Зорба