Facebook планира да ребрендира две од најпопуларните свои услуги – Инстаграм и WhatsApp, додавајќи го името на нивните имиња. Социјалната мрежа за фотографии ќе се вика „Instagram by Facebook“, а месинџерот ќе се преименува во „WhatsApp by Facebook“, објави The Information.
Вработените во Facebook веќе се предупредени за претстојното ребрендирање. Според претставниците на компанијата, сопственоста на производите, во сопственост на Facebook, на овој начин ќе биде појасна.
Оддалеченоста на Instagram и WhatsApp од Facebook и овозможи на социјалната мрежа и месинџерот, во сопственост на компанијата, да избегнуваат скандали за приватноста, во кои редовно се вмешува Facebook.
Во моментов е познато дека имињата на соодветните апликации Instagram и WhatsApp во продавниците за дигитални содржини ќе бидат променети. На овој начин, Facebook има намера да го зголеми угледот на сопствените производи во позадина на неодамнешните скандали поврзани со доверливоста на податоците за потрошувачите.
Во текот на минатата година, Facebook заврши многу работа на Instagram и WhatsApp. Ко-основачите на производите ја напуштија компанијата минатата година и беа заменети со искусни директори кои известуваат за завршената работа на извршните директори на Facebook.
Федералната комисија за трговија на САД (ФТЦ) неодамна одобри друга истрага за Facebook. Овој пат, Комисијата сака да разбере зошто Facebook стекнува други компании.
Истрагата ќе утврди дали купувањето на компании не е обид за ослободување од потенцијалните конкуренти. Во последните 15 години, Facebook купи околу 90 компании, вклучително. Instagram и WhatsApp.