Здравје и Храна МАГАЗИН

Победете ја несоницата со овие 4 вечерни активности

Речиси и да нема човек во светот кој немал проблем со тешко заспивање и несоница, во ситуации кога ништо не можело да помогне.

Недостатокот на сон може да предизвика ужасни последици по нашето здравје. Но, дали сте се обиделе проблемот да го решите со помош на физичка активност?

Трчање

Кога сте под стрес или се чувствувате како преплавени со негативна енергија, лесното трчање може да ви помогне да се релаксирате. Најчесто, доволни се само 20 минути, за да се изморите, а да не се исцрпите целосно и полесно да заспиете.

Прошетка

Ако не ви се трча, тогаш размислете за вечерна прошетка. Секако, ефектот е послаб отколку од трчањето, па затоа може прошетката да трае и 30-40 минути.

Јога

Можете да пронајдете видео-упатства за почетничка јога или да се запишете на курс за да бидете сигурни дека правилно ги изведувате вежбите.

Подигнување тегови

Прилагодете ја тежината на своите способности и започнете секојдневно да вежбате, онолку колку што можете, без да се напрегнувате.

Поврзани вести

Хороскопски знаци кои остануваат заљубени во поранешните партнери

Дали француски научници ја открија замената за респираторите: Лекот за потешко заразените пациети доаѓа од природата

Софи Тарнер и Џо Џонас станаа родители, се знае и полот на бебето

Stefanija Kuzmanovska

Младиот музичар сними видео во кој е потполно гол

4 причини зошто да изберете турско кафе пред кое било друго

user2

Мајкл Даглас ги откри последните зборови на татко си

Кристина Денесовска