Здравје и Храна

Диетата која Бразилките ја држат пред да заминат на плажа

Таканаречената „бразилска диета“ има две варијанти – помалку здрава, брза и друга во која ќе губите околу 12 килограми за еден месец.

При втората, правило е да се јаде до пет пати на ден, но во менито најмногу се наоѓа овошје и зеленчук. Како и со другите диети, неопходно е да се одржува дневна физичка активност, барем во умерена форма.

Оваа диета диктира точно како да јадете секој ден во неделата, и изгледа вака.

Понеделник

Појадок: банана, портокал, чаша исцеден сок од портокал

Закуска: исцеден сок од портокал и еден тост

Ручек: 100 грама варена бела риба, 100 грама салата од сиров зеленчук по ваш избор (за салата можете да користите храна богата со растителни влакна за да го забрзате варењето)

Вечера: Исто како и ручекот

Пред спиење: чаша исцеден сок од портокал и еден тост

Вторник

Појадок: едно меко варено јајце, чаша сок од јаболко

Закуска: 1 парче тост, чаша сок од јаболко

Ручек: 100 грама варено месо, 2 варени компири и 4 лисја од зелена салата

Вечера: 200 грама варена риба, тврдо варено јајце, зелена салата, грашок

Пред спиење: една чаша сок од јаболко и тост

Среда

Појадок: една чаша обезмастено млеко и едно парче тост

Закуска: 100 грама сирење со малку маснотии

Ручек: 100 грама ориз, 150 грама свежа зелка со прелив од еден лимон и една лажичка сецкан магдонос

Вечера: 100 грама зготвено месо, четири лисја зелена салата и јаболко

Пред спиење: чаша сок од јаболко и парче тост

Четврток

Појадок: Чаша сок од ананас, 60 грама свеж ананас

Закуска: 1 чаша сок од ананас и тост

Ручек: 100 грама варено месо, мало парче сирење и еден портокал

Вечера: два варени компири, 150 грама свежо рендана салата од морков со малку сончоглед или маслиново масло

Пред спиење: чаша сок од ананас и тост

Петок

Појадок: чаша сок од јаболко и еден тост

Закуска: едно јаболко и еден портокал

Ручек: 150 грама варена риба и 2 варени моркови

Вечера: Чорба од зеленчук и малку леб или тост (наместо супа од зеленчук можете да направите супа од печурки)

Пред спиење: чаша сок од портокал и тост

Сабота

Појадок: чаша сок од јаболко, парче тост

Закуска: 150 грама варена салата од репка со малку растително масло

Ручек: чинија супа од зеленчук, печурки или риба со парче леб

Вечера: 100 грама пржени печурки и 100 грама салата од сиров зеленчук по желба

Пред спиење: чаша сок од јаболко и 2 бисквити со путер

Недела

Појадок: една банана и неколку парчиња суво грозје

Закуска: чаша сок од морков и тост

Ручек: 100 грама варено месо, 100 грама салата од свежа зелка, зелен кромид и сок од еден лимон

Вечера: една чинија свеж зеленчук или супа од зеленчук, риба или печурки, 100 грама овошје по желба и четири лисја од зелена салата

Пред спиење: чаша сок од јаболко и две суви смокви

Кога ќе помине еден месец, не продолжувајте со оваа диета без оглед на резултатите. Како и со сите диети, експертите велат дека оваа не е здрава и урамнотежена.

По крајот, неопходно е полека да се вратиме на исхрана богата со протеини, но менито сепак треба да содржи овошје и зеленчук.

Поврзани вести

5 намирници кои не смеете да ги јадете ако страдате од покачен притисок

Елена Даскалова

Кокосови топчиња со бело чоколадо (РЕЦЕПТ)

Елена Даскалова

Како самите дома да направите бадемово млеко?

Елена Даскалова

Посна пита со праз и компир (РЕЦЕПТ)

Елена Даскалова

Ѓоргиевска, FitLife: Едноставни трикови за зајакнување на имунитетот во време на коронавирус

Stefanija Kuzmanovska

Доматите се здрави, но ако имате некое од овие заболувања мора да ги избегнувате

user2