СТАНДАРД life
БИЗЛАЈФ

Црната боја е одраз на моќ и лидерство, но една боја никогаш не треба да се носи на интервју за работа

Не сите бои се идеално решение ако се подготвувате за деловно интервју со потенцијален работодавец, но една е целосно промашување, велат експертите.

Иако кафеавата може да остави впечаток дека сте пасивни, темносината е добра опција ако работите во креативен сектор, но затоа портокаловата боја никогаш не е добар избор.

Понекогаш не сме ни свесни како боите можат да влијаат врз нас, но исто така и на другите: тие можат да се смират, да налутат, да расположат. Но, дали можат да ви помогнат да се вработите?

Не е важно само што пишува во вашето CV, туку и како сте се облекле. Се подразбира дека на интервју за работа не се оди во маица со прерамки или мини здолниште, а исто така – боите се важни.

На пример, црната остава впечаток на лидерство, црвената е боја на моќ, сината вели дека лицето што го носи е тимски играч, сиво – значи дека мислите, анализирате, а белото значи дека сте организирана личност. Зелената, жолтата, виолетовата и портокаловата боја се одраз на креативноста, но не треба да го носите последните две.

На пример, не сите бои се „соодветни“ за секој разговор. Ако сте во креативната сфера, посегнете по темносина боја, додека кафеавата боја обично треба да се избегнува. Сепак, не остава толку лош впечаток како портокаловата, за која 25% од работодавците рекле дека е одбивна – оние кандидати што го носеле им изгледале непрофесионално.

Ако „бркате“ позиција во раководство, треба да изберете црна, додека сивата е „соодветна“ за сите индустрии.

Поврзани вести

Бил и Мелинда Гејтс: Миеме садови, скромни сме и одиме во црква

Влатко Зорба

Коби Брајант планирал разделба со „Најк“ и нова револуционерна компанија

Влатко Зорба

Вртоглави бројки: Kолку заработија најплатените „јутјубери“ во 2020 година?

Влатко Зорба