24.8 C
Скопје
18 септември, 2025
СТАНДАРД life
Фото: Јутјуб/Принтскрин/Louis Vuitton
Шоубиз

📽️📷Синот на Вил Смит е новиот креативен директор на Christian Louboutin

Луксузната модна куќа Christian Louboutin го назначи Џејден Смит, синот на Вил Смит и Џада Пинкет-Смит, за свој прв креативен директор за својата линија машка облека. На својата нова улога, Смит ќе го надгледува создавањето на четири колекции годишно, кои опфаќаат машки чевли, кожни производи и додатоци, а истовремено ќе обликува препознатлив визуелен идентитет што се протега на кампањи, настани итн.

Првите колекции наскоро

Љубителите на модата нема долго да чекаат на првите резултати од оваа соработка. Прегледната колекција на Џејден Смит ќе биде достапна во јануари 2026 година во одбрани бутици низ целиот свет и на официјалната веб-страница на брендот.

Дебитантската колекција на Џејден ќе биде претставена за време на Неделата на машка мода во Париз есен/зима 2026, исто така во јануари, додека се очекува да пристигне во продавниците во мај 2026 година.

Како дојде до соработката?

Соработката помеѓу Кристијан Лубутен и Џејден Смит се базира на познанство кое започна во 2019 година. Лубутен, според соопштението, бил длабоко инспириран од „инвентивниот дух, почитта кон куќата, промислената свест за светот и посветеноста на обликувањето на посвесна иднина“ на Џејден.

„Чувствував дека со неговото креативно водство, нашата машка колекција ќе се развива на возбудлив и динамичен начин. Тој изгледа како совршено дополнување на нашиот креативен тим и навистина се радувам на тоа“, рече Кристијан Лубутен.

„Спојувањето на мојата визија со визијата на Кристијан доаѓа природно затоа што го гледаме светот на сличен начин. Постои заедничко почитување на креативната слобода и мислам дека затоа функционира. Сакам да ја продолжам приказната, почитувајќи го минатото, а воедно обликувајќи ја иднината преку сопствена перспектива. Тоа не е само наслов – тоа е креативен дом“, рече Џејден Смит.

Одлуката ја коментираше и извршниот директор Алексис Муро, кој истакна дека машката линија постои веќе 15 години: „Денес таа претставува 24% од нашиот бизнис и веруваме дека сè уште има огромен потенцијал. Ова е совршено време да го зајакнеме нашиот креативен тим со тоа што ќе го пречекаме Џејден покрај Кристијан.“

Реакциите на социјалните медиуми поделени

На социјалните медиуми се разви дебата за оваа соработка. Многумина веруваат дека Џејден ја добил оваа можност затоа што е син на Вил Смит и Џејда Пинкет-Смит, но некои веруваат дека неговите таленти добро се вклопуваат во визијата на брендот.

„Неверојатно е тешко да се пробие во оваа индустрија и наместо да се отвори вратата за вистински талент, се чини дека 90% од можностите им се даваат на децата на познати личности“, напиша едно лице. „Овие потези покажуваат недостаток на почит кон луѓето кои го посветиле својот живот на модата.“

„Зошто? Дали има диплома?“, „Како да се уништи бренд“, „Значи, не барајте квалификации, секој може да биде креативен директор“, „Дали е ова шега?“, „Какво разочарување“, „Ова е толку срамно“, „Ќе ги соберам моите 25 пара чевли додека не го земете“, велат корисници на мрежите.

Меѓу коментарите имаше и многу пофалби: „Ако Џејден стои зад нешто, знам дека е со вкус“, „Не се раѓаме со успех, тоа е нешто што го негуваме“, „Ова е ветувачко“, „Нека луѓето зборуваат, тој е икона“, „Одличен избор“, „Браво“.

Поврзани вести

За улогата на Вили Вонка, Шаламе работел со најдобриот учител по пеење

Urednik

Џулија Робертс откри каков совет би ѝ дала на својата помлада верзија

Urednik

📷 Принцот Вилијам и неговата сопруга Кејт го честитаа Божиќ со нова фотографија од нивните деца

Radmila Tasevska