СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Coca – Cola гаси над 200 брендови

Coca – Cola гаси над 200 брендови или половина од своето портфолио, пишува CNN.

Со редуцирање на брендовите во портфолиото, брендот ќе се фокусира на најпрофитабилните сегменти, како што е Coca – Cola Zero Sugar и слично. Ваквата одлука е дел од стратегијата на компанијата да поттикне поголем раст и да има повеќе средства за да инвестира во некои нови видови на пијалаци.

Пандемијата остави последици и врз работата на Coca – Cola, чии приходи во третото тримесечје се намалија за9% на 8,7 милијарди долари.

Поврзани вести

Тонат акциите на Јувентус и Манчестер Јунајтед

Влатко Зорба

Норвешка блокираше продажба на стратешка компанија на Русите

Влатко Зорба

Поради деловен партнер заразен со коронавирус, „Маркарт“ следната недела го прекинува производството

msp-admin