СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Coca – Cola гаси над 200 брендови

Coca – Cola гаси над 200 брендови или половина од своето портфолио, пишува CNN.

Со редуцирање на брендовите во портфолиото, брендот ќе се фокусира на најпрофитабилните сегменти, како што е Coca – Cola Zero Sugar и слично. Ваквата одлука е дел од стратегијата на компанијата да поттикне поголем раст и да има повеќе средства за да инвестира во некои нови видови на пијалаци.

Пандемијата остави последици и врз работата на Coca – Cola, чии приходи во третото тримесечје се намалија за9% на 8,7 милијарди долари.

Поврзани вести

Вработените во Google ќе работат од дома до летото 2021 година

msp-admin

ОПЕК+ договори намалување на производството на нафта од мај

Влатко Зорба

Huawei DQ ODN го доби првиот TÜV SÜD сертификат за производи од оптичката дистрибутивна мрежа

Влатко Зорба