СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Coca – Cola гаси над 200 брендови

Coca – Cola гаси над 200 брендови или половина од своето портфолио, пишува CNN.

Со редуцирање на брендовите во портфолиото, брендот ќе се фокусира на најпрофитабилните сегменти, како што е Coca – Cola Zero Sugar и слично. Ваквата одлука е дел од стратегијата на компанијата да поттикне поголем раст и да има повеќе средства за да инвестира во некои нови видови на пијалаци.

Пандемијата остави последици и врз работата на Coca – Cola, чии приходи во третото тримесечје се намалија за9% на 8,7 милијарди долари.

Поврзани вести

АЕК објави резултати од мерење на квалитетот на мобилните мрежи на А1 и Македонски Телеком во Тетово и Илинден

msp-admin

„Одбројува“ темпирана бомба од стечаи во светот

msp-admin

Јовановиќ: На Западен Балкан му недостасува високо квалификувана работна сила потребна за високотехнолошки компании

msp-admin