Романскиот производител на автомобили „Dacia“ претстави луксузен SUV, наречен „Bigster“, сигнализирајќи промена на стратегијата.
„Dacia“, сопственост на француската групација „Renault“, претстави нов предводник на теренец дизајниран да биде над сегашниот „Duster“ во составот на компанијата како „идна фигура во опсегот на „Dacia“.
„Duster“, нешто помал џип од в, во моментов е втор најпопуларен автомобил во Европа.
Како дел од пошироката стратешка промена, групацијата в, наречена Renaulution, „Dacia“ и друга марка на „Renault“, „Lada“, ќе се здружат за да создадат нов бизнис со цел да се подобри ефикасноста и да се прошири на нови автомобилски пазари.
– „Dacia“ ќе остане „Dacia“, секогаш им нуди на паметните клиенти сигурен, автентичен предлог со најдобра вредност за парите, вели Денис Ле Вот, извршен директор на „Dacia“ и „Lada“.
Двата бренда ќе работат заедно на инженерството и производството, што според „Renault“ ќе бидат насочени кон поддршка на технологијата и зголемување на потенцијалот за синергија и пренос.
– Со создавање деловна единица „Dacia“ – „Lada“, ќе ја зголемиме нашата ефикасност и дополнително ќе ја зголемиме конкурентноста, квалитетот и привлечноста на нашите производи. Ќе имаме се што е потребно за да донесеме брендови во повеќе земји, а „Bigster Concept“ е во предност, додава Ле Вот.
Брендот „Dacia“ е една од ретките успешни деловни приказни во последните две децении во Европа во пораст, и стана симбол на романската национална гордост.
Откако беше преземена од „Renault“ во 1999 година, продажбата на в се зголемува скоро секоја година, а марката сега сочинува 3,7 проценти од сите нови автомобили продадени во Европа.