СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Coca – Cola гаси над 200 брендови

Coca – Cola гаси над 200 брендови или половина од своето портфолио, пишува CNN.

Со редуцирање на брендовите во портфолиото, брендот ќе се фокусира на најпрофитабилните сегменти, како што е Coca – Cola Zero Sugar и слично. Ваквата одлука е дел од стратегијата на компанијата да поттикне поголем раст и да има повеќе средства за да инвестира во некои нови видови на пијалаци.

Пандемијата остави последици и врз работата на Coca – Cola, чии приходи во третото тримесечје се намалија за9% на 8,7 милијарди долари.

Поврзани вести

Најбогатиот човек наскоро ќе стане многу, многу побогат

Влатко Зорба

Црна гора очекува 500 милиони приходи од туризмот

Влатко Зорба

„Лего“ веќе не сака пластични коцки

Влатко Зорба