Најголемата модна компанија во светот, шпански Inditex, одлучи да затвори скоро 100 продавници на еден од водечките потрошувачки пазари во светот и повеќе да се фокусира на трговија преку Интернет.
Сопственикот на марката Zara ќе преземе вакви чекори со своите физички објекти на брендовите Pull&Bear, Bershka и Stradivarius во Кина. Целта на компанијата е така да може да се фокусира на помладите потрошувачи и нивните менувачки навики за купување, пишува весникот „Економист“.
Според информациите, вкупно 93 продавници на компанијата ќе бидат затворени. 37 од нив се од марката Pull&Bear, 34 – од Bershka и 22 од Stradivarius.
Покрај фокусот на трговијата преку Интернет, Inditex планира да тестира и други опции за тргување, како што се купувања во живо и програми за шопинг на платформата WeChat.
Во летото минатата година, претседателот на модниот гигант Пабло Исла презентираше план за развој на бизнисот за годините 2020-2022 година. Потоа посочи дека компанијата значително ќе го прошири своето дигитално присуство, планирајќи да инвестира 1 милијарда евра за оваа намена.
Планот предвидува уште 25% од набавките на брендовите на групацијата да бидат онлајн во 2022 година, со учество од околу 14% во 2019 година.