Хотелите сега се соочуваат со огромна неизвесност и затоа е важно во моменти на неизвесност да бидат сигурни барем во едно – во нивната деловна стратегија.
Секој хотел којшто сега е затворен или се соочува со пад на резервациите поради пандемија, мора да има план за подоцна, пишува Ehotelier.
Најлошо и најдобро сценарио
Не треба да се паничи, туку да се испланираат и контролираат трошоците. Менаџментот сега има многу време да го разгледа најдоброто и најлошото сценарио. Што ако групните резервации значително паднат по пандемија и што да се направи доколку индивидуалните резервации за викенд паднат за 25%, се некои од прашањата на кои треба да се одговори.
Треба да се види како тимовите за маркетинг можат да ги пренасочат планираните промотивни фондови за да обезбедат продажба на нов пазар или да генерираат приходи во алтернативниот сектор.
Да не се намалат цените
Лекциите од претходните кризи покажаа дека иако намалувањето на цените може да придонесе за краткорочни профити, на долг рок може да биде главоболка за хотелите кои се одлучуваат за оваа стратегија. Затоа што кога ќе помине кризата, хотелите кои значително ги намалиле цените ќе имаат проблем со зголемување на побарувачката. Клиентите тешко можат да прифатат последователно зголемувања на цените, предупредуваат експертите.
Целиот материјал на следниот линк!