Следната иновативна апликација за паметни телефони сега е достапна и има потенцијал да го промени начинот на комуникација, споделувањето знаење и дружењето, пишува „Bloomberg“.
Тоа е социјална мрежа на стартапот Клабхаус. Неговата платформа им овозможува на корисниците да влегуваат и да излегуваат од просториите за разговор и да учествуваат во низа состаноци – од мали разговори до поголеми дискусии со панели на експерти, на кои им се придружуваат илјадници слушатели. Од неговото лансирање минатиот март, Клабхаус сè повеќе наликува на културен феномен, привлекувајќи политичари, познати личности и експерти од сите сфери на животот. Наспроти позадината на нејзиниот успех и значителна поддршка, апликацијата може целосно да ги промени социјалните медиуми.
Најновите податоци на Клабхаус покажуваат колку брзо расте. Во настан во неделата, коосновачот на компанијата Пол Дејвисон рече дека базата на активни потрошувачи е двојно зголемена на два милиони во последните неколку недели. Тој исто така објави дека стартапот доби нова рунда инвестиции, предводена од фирмата за ризичен капитал Андресен Хоровиц, додавајќи дека компанијата веќе има повеќе од 180 инвеститори. Иако не даде детали, The Information минатата недела објави дека Клабхаус привлекува интерес со пазарна капитализација од околу 1 милијарда долари.
Нешто посебно се случува во заедницата на Клабхаус. Краток разговор во живо може да изгради поблиска врска отколку десетици напишани објави и СМС-пораки испратени преку социјалните медиуми како што се Фејсбук или Твитер.
Еве еден пример за илустрација на разговорите во Клабхаус и нивното значење денес: На почетокот на овој месец, градоначалниците на Сан Франциско, Мајами и Остин се собраа во „просторија“ за да ги рекламираат своите градови како добри места во кои можат да работат технолошки компании. Илјадници директори, инвеститори и вработени беа дел од интерактивен панел.
Колку и да е импресивна изведбата на Клабхаус, тие всушност можат да го потценат потенцијалот на апликацијата. Во моментов, целиот раст доаѓа главно од споделеното искуство на корисниците и само од половината од пазарот на паметни телефони. Апликацијата сепак бара покана за придружување од тековен член и е достапна само на уредите на Епл. Откако неговите основачи ќе решат да го отворат Клабхаус за поширока употреба и да издадат верзија за Андроид, растот веројатно ќе достигне повисоки нивоа.
Суштината на платформата дава потенцијални можности за правење пари. На пример, Клубхаус може да добие провизија од влезници до простории за разговор, дел од големите панел дискусии. Исто така, како Твич на Амазон, компанијата може да бара месечна претплата за да се приклучи на клупските соби засновани на заеднички интереси.
Компанијата исто така може да им понуди на своите корисници купување на уникатни анимирани емотикони, преку кои ќе обезбедат визуелни повратни информации од говорникот и ќе комуницираат со другите членови на публиката.
Клабхаус има свои предизвици. Како и другите социјални мрежи, таа се соочува со критики и неодобрување на содржината што ја обезбедува на нејзината страница. Стартапот треба да инвестира поагресивно за да изгради критериуми за доверба и безбедност, како и да ангажира модератори на содржини. Компанијата, исто така, има конкуренција на повидок, со тоа што Твитер ги тестираше своите простории за аудио разговор во својата апликација Спејсес.
Се разбира, апликацијата ја користи пандемијата, бидејќи многу луѓе бараа начини за комуникација, избегнувајќи контакт лице в лице. Сепак, корисниците на Клабхаус може да бидат поотпорни отколку што многумина мислат, дури и откако животот ќе се врати во нормала. Апликацијата е пригоден начин да запознаете нови луѓе преку разговор и слушање конференции и други настани што инаку е тешко да се присуствуваат на лице место.
Можеби најважно е нивото на употреба и посветеност. Нема сомнение дека штом Клабхаус се отвори за пошироката јавност, неговата корисничка база може да порасне на десетици милиони. Гигантите на социјалните мрежи треба да бидат загрижени.