СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

И луксузната роба „ЖРТВА“ на пандемијата, некои БРЕНДОВИ ќе исчезнат

Продажбата на луксузна облека, накит и производи за убавина се очекува да падне за скоро четвртина годинава поради пандемијата која уништува повеќе од шест години раст во секторот, се вели во студијата објавена од американската консултантска компанија „Bain“.

Падот, се чини, ќе биде помал од предвидувањата од 35% што се очекува оваа пролет, бидејќи пазарот во Кина закрепна, каде се продаваат скоро третина од целата луксузна стока во светот.

Секторот годинава се очекува да оствари приход од 217 милијарди евра, две милијарди евра помалку отколку во 2014 година и 64 милијарди помалку отколку во 2019 година, сподели „Bain“ во полугодишната студија подготвена за италијанската асоцијација за луксузни производи „Altagama“.

Ова е прво намалување на приходите на секторот луксузни стоки по финансиската криза во 2009 година, кога индустријата претрпе пад од девет проценти, од кој брзо се опорави следната година.

Проценките за времето за опоравување од пандемијата сега се неизвесни, бидејќи обновеното ширење на коронавирусот ги тера државите повторно да затворат незначителни забрани за малопродажба и патувања низ целиот свет.
Опоравувањето на индустријата во голема мера ќе зависи од тоа кога ќе има вакцина, рече Клаудија Д’Арписио од „Bain“.

Д’Арписио очекува да бидат појасни изгледите во вториот квартал од следната година, кога ќе биде полесно да се разбере колкаво е трошењето во Кина, какво е влијанието на стимулативните мерки во САД и Европа и дали ќе има промени во даночната политика по претседателските избори во САД, затоа што ако тоа е Џо Бајден, оние што заработуваат повеќе веројатно ќе бидат поостро оданочени.

„Следната година има многу неизвесност“, рече Д’Арписио.

Профитот на луксузните брендови годинава се очекува да падне за дури 60 проценти и да се опорави за само половина следната година.

Бидејќи се повеќе луѓе ширум светот мораат да останат дома, продажбата на луксузна облека падна за 30 проценти, на 45 милијарди евра, а обувките за 12 проценти, на 19 милијарди евра. Тој пад е помал затоа што продажбата на патики се опорави во втората половина на оваа година.

Потрошувачите во Азија му помогнаа на луксузниот сектор да го ублажи падот на продажбата на накит на 15 проценти или 18 милијарди евра.

Пандемијата ги забрзува промените што веќе се случија во секторот, вклучително и смената кон купување преку Интернет, потоа фокусот кон одржливоста и разновидноста на снабдувањето, растечката улога на помладите генерации и комерцијалното експериментирање со дигитални платформи.

„Пандемијата ги елиминираше изговорите за брендовите кои не ги разбираа трендовите давајќи им итност на вистинските инвестиции“, рече Д’Арписио.

Таа предупреди дека колку подолго трае кризата, толку повеќе готовина ќе исчезне за некои брендови, што ќе затвори некои целосно и ќе ги принуди другите да се преструктуираат.

Поврзани вести

Европскиот пазар на автомобили падна за 55% во март

msp-admin

„Back to the Future“ планот на Razr се соочува со предизвици

msp-admin

Јавниот долг на САД ќе биде двојно поголем од БДП до средината на векот

Влатко Зорба