Microsoft разви платформа дизајнирана да им помогне на компаниите да организираат работење од далечина и професионален развој на вработените во новата дигитална ера наметната од Ковид-19.
Платформата Microsoft Viva е интегрирана со Microsoft 365 и Microsoft Teams и содржи алатки за работа, учење, пребарување и споделување на знаење, поделени во неколку модули за да се создаде ефективна работна средина.
Viva Connections е дигитално работно место кое им овозможува на вработените да комуницираат и да пристапуваат до корпоративните ресурси, како и до корпоративните заедници. Првично, модулот ќе биде достапен како прилагодена апликација во Microsoft Teams. Апликацијата Connections за компјутер ќе се појави за пред-јавно тестирање во првата половина на 2021 година, а мобилната апликација ќе биде објавена до крајот на 2021 година.
Viva Insights им помага на вработените да го испланираат своето време – за работа што бара концентрација, за учење и одмор за да се намали ризикот од исцрпеност. Клиентите исто така ќе можат да користат податоци од трети лица услуги како што се Zoom, Workday и SAP SuccessFactors.
Viva Learning ги обединува сите ресурси за учење достапни на компанијата, вклучително и содржина од Microsoft Learn, курсеви од трети продавачи, вклучувајќи ги Skillsoft, Coursera, Pluralsight и edX и сопствената библиотека со содржини на организацијата.
Viva Topics е алатка која им овозможува на корисниците да ги најдат потребните информации и да се поврзат со експерти низ целата компанија. Решението користи алгоритми со вештачка интелигенција за автоматско организирање на корпоративната содржина во категории како што се проекти, производи, процеси и клиенти.
Viva Topics автоматски генерираат тематски мапи кога вработените работат во апликации како што се Microsoft 365 и Teams. Мапите комбинираат информации за документи, видеа и експерти поврзани со теми. Viva Topics исто така обезбедува можност за интегрирање на информации од разни услуги на трети страни како што се ServiceNow и Salesforce.