По една година во која луѓето поминаа неколку месеци затворени дома со ограничена можност за движење, новогодишните ветувања добија малку поголема тежина во 2021 година, пишува „Блумберг“.
Фитнес-индустријата може да го потврди тоа. Иако коронавирусот го ограничува капацитетот на некои спортски сали, додека други се целосно затворени, традиционалниот скок на претплата во јануари во некои аспекти го надминува претходниот. Дел од ова може да биде поврзано со предвидливо зголемување на часовите преку Интернет и пренасочување кон посериозно ментално и физичко здравје.
„Не станува збор за тоа да имаме совршена фигура, која ќе ја покажеме на плажа во текот на летото, бидејќи кој знае кога повторно ќе одиме на одмор. Но, Ковид-19 ги поттикна луѓето да размислат за нивното здравје посериозно“, вели Џош МекКартер, извршен директор на платформата за фитнес резервации MindBody.
Платформата вели дека е на добар пат да забележи зголемување на стандардните претплати во јануари, најмногу заради интересот за виртуелни тренинзи. Околу 50% од резервациите на платформата се веќе за часови по јога преку Интернет.
„Покрај физичката благосостојба, емоционалното и менталното здравје станаа многу поголем приоритет отколку порано“, рече МекКартер.
Ковид-19 го забрза усвојувањето на хибриден модел со онлајн и персонализирани тренинзи кои веројатно ќе останат дури и кога ќе се смири пандемијата. Сопствениците на теретана кои се борат со намалувањето на посетеноста брзо сфатија дека 72% сега нудат групни тренинзи во форма на стриминг, во споредба со само 25% во 2019 година, според фитнес-истражувачката компанија ClubIntel.
Начинот на живот што одеднаш стана седентарен – без патувања до работа, без патувања за одмор, за сметка на многу работа од дома и обуки од далечина – ги наруши фитнес режимите. Во ноември, ClubIntel прегледа 2.000 претплатнички картички во теретана, а истражувањето покажа дека 54% од нив биле или неупотребливи или нивните сопственици им го одзеле членството.
За луѓето кои продолжиле да одржуваат форма со вежбање, клучните се виртуелните тренинзи. Домашните тренинзи земаа интензитет дури и пред Ковид-19, предводени од компании како Peloton и Mirror. Во декември, Apple започна виртуелна фитнес-услуга наречена Fitness +, дизајнирана за Apple Watch и компатибилни со iPhone, iPad и Apple TV, за 9,99 долари месечно или 79,99 долари годишно. Од почетокот на пандемијата, околу 80% од контроверзните ентузијасти гледаат стриминг тренинзи, во споредба со 7% во 2019 година, според студијата на MindBody.
Дури и со ширењето на вакцината против Ковид-19, личното физичко искуство е сè уште заматено од страв и ќе остане така уште некое време.
„Гледаме зголемување од 25% кај луѓето кои посетуваат часови за медитација уште од почетокот на пандемијата“, рече Џејсон Ларосе, извршен директор на Equinox Media. „Тоа е доказ за тоа како луѓето се повеќе се фокусираат на целокупното здравје“, додаде Ларосе.
„Наследството од пандемијата е дека луѓето веќе знаат како да жонглираат со разни активности дома. Кога ќе се смири пандемијата, обуката преку Интернет ќе продолжи да биде опција за луѓето кои немаат време да одат во теретана“, изјави Крис Рондо, извршен директор на „Planet Fitness“.
Повеќето виртуелни тренинзи може да се направат преку мобилни телефони, iPad или лаптоп. Лесно е да потпрете уред на масичка и да ги правите вежбите во вашата дневна соба. Некои лекции се претходно снимени и ви дозволуваат да паузирате или да „скролнете“. Другите се емитуваат во живо, што и помага на секоја група да ги гледа другите како ги извршуваат задачите.
„Иднината е комбинација на дигитално и физичко искуство. Побарувачката на потрошувачите напредува бидејќи луѓето се стремат кон рамнотежа помеѓу менталното и физичкото здравје. Влоговите сега се поголеми“, рече Ларосе.