СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Amazon може да банкротира до 2030 година

Џеф Безос е најбогатиот човек во светот, благодарение на Amazon, компанија за продажба преку интернет. Сепак, експертот за малопродажба Даг Стивенс предвидува дека гигантот во наредната деценија може да “падне“, дури и да банкротира.

На својата корпоративна страница Business od Fashion, основачот на компанијата Retail Prophet’s и советник на некои од најценетите светски брендови предвидува крај за Amazon, пренесува Entrepreneur.

Мислам дека во наредните 10 години години Amazon ќе падне, а ова се некои од причините, напиша Стивенс.

Amazon ги следи чекорите на Walmart

Една од причините за можен банкрот на платформата за онлајн трговија би била тоа што ги следи истите модели како и другите компании.

“Помеѓу 1962 година и раните 2000 -ти, Walmart водеше во малопродажба, победувајќи десетици големи и мали конкуренти. До 2010 година, Walmart отвори неверојатни 4.393 продавници, од кои над 3.000 беа отворени од 1990 година”, објаснува експертот.

Тој додава дека откако претрпе голем пад на продажбата во 2015 година, Walmart не успеа да започне да се занимава со трговија на мало преку интернет. Падот на гигантот покажа дека дури и повеќето такви големи компании можат да паднат.

Amazon нуди ефикасност, но не и шопинг искуство

Стивенс исто така смета дека е опасно што Безос има намера да го задржи истиот долгорочен оперативен модел.
“Во нашата трговија со малопродажба, знаеме дека клиентите сакаат ниски цени, а така ќе биде и за 10 години. Тие сакаат брза испорака, широк избор”, рече своевремено основачот на Amazon.

Сепак, Стивенс верува дека луѓето не купуваат само затоа што сакаат производи што е можно поскоро. Покрај тоа, тие сакаат шопинг искуство: излегување од дома, допирање производи, споредување едни со други, пробување нови работи или инспирација. Во таа смисла, недостатокот на Амazon лежи во “купувањето преку интернет“.

Фокусот на услугата за клиенти ќе биде изгубен

Кога една компанија има моќен водач како Џеф Безос на чело, би било тешко да функционира без него. Даг Стивенс предвидува дека додека Амazon продолжува да се шири, “фигурата на Безос може да се распадне или исчезне“.

“Тогаш е можно да ја изгубите почетната мисија, а тоа е задоволството на клиентот“, рече експертот за малопродажба.

Поврзани вести

PwC: Жените повеќе губеле работата од мажите во 2020 година

Влатко Зорба

Хрватска очекува најбрз раст во ЦИЕ во 2021 година

Влатко Зорба

Денот кога е укинато ропството прогласен за неработен од Твитер

msp-admin