Поправката на Mac наскоро ќе биде многу полесно. Apple објави дека ќе започне со верифицирање на надворешните услуги за поправка на нивните компјутери, пишува Ројтерс, пренесува Engadget.com.
Услугите што ќе бидат вклучени во оваа програма ќе добијат оригинални делови од „Епл“, а ќе се организираат тренинзи и обуки за нивни сервисери.
Ова е само продолжение на „отворањето“ на Apple кон независни продавници за услуги. Минатата година компанијата започна со проверка на услугата за iPhone телефони во САД, а ова лето програмата е проширена во Европа и Канада. Досега се потврдени околу 140 компании со 700 продавници за услуги, а Apple исто така потпиша договор со малопродажниот ланец „Best Buy“ за да обезбеди сервисирање на нивните телефони преку нивните продавници.
Оваа експанзија на програмата за поправка може да се смета за победа за поборниците на „правото на слободна поправка“, кои веќе подолго време го напаѓаат Apple затоа што ја држеа услугата затворена под нејзино покровителство, пишува PcPress. Наведено е дека овој потег ќе овозможи продолжување на животниот век на производите на Apple, кои сега ќе бидат полесни и побрзи за поправање.
Во текот на целата оваа приказна, се поставува прашањето – зошто прво беше решено да се обезбеди надворешна услуга за телефони, а не за компјутери. Се верува дека тоа било поради фактот дека биле продадени многу повеќе телефони од компјутери и дека има поголема потреба од тоа. Сега работата од дома значително се зголеми, и кога многумина користат свои компјутери за работа, се појави потреба од обезбедување за подобра и побрза мрежа на Mac сервиси.