Вредноста на марката Netflix порасна за 72 проценти во текот на годината на 26,7 милијарди долари, според новиот список на „Форбс“ на највредните светски брендови, на кој на првото место, како и минатата година, се најде Apple со вредност од 241,2 милијарди долари.
Google е втор бренд со вредност од 207,5 милијарди долари, а меѓу првите пет во низа се Microsoft (162,9 милијарди долари), Amazon (135,4 милијарди долари) и Facebook (70,3 милијарди долари).
На списокот на првите десет се наоѓаат и Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton и McDonald’s.
Минатата година Toyota беше во првите десет, но оваа година, губејќи ја вредноста за седум проценти, го зазеде 11-то место. Louis Vuitton, кој претходно не беше вклучен во првите десет најскапи брендови, се зголеми за 20 проценти и го зазеде деветтото место.
Меѓу првите десет брендови по вредност, само Facebook и Samsung изгубија 21 и пет проценти, соодветно, додека другите брендови пораснаа по цена.
Netflix порасна најмногу за 72 отсто за една година и се најде на 26-то место.
Chanel (42%), Амазон (40%), Microsoft (30%) и PayPal (24%), исто така, остварија значителен раст на вредноста.
Вкупната вредност на 100-те најскапи брендови е 2,54 трилиони долари. Повеќе од 50 од нив припаѓаат на американски компании, 10 од нив од Германија, девет од Франција, шест од Јапонија и пет од Швајцарија.
Најзастапени брендови на списокот се технолошки компании, 20 од нив, а 14 брендови им припаѓаат на компании за финансиски услуги, 11 на автомобилскиот сектор и осум на секторот продажба.