Купувањето преку интернет продолжува да го зголемува учеството во земјите на ЕУ, според податоците на Евростат.
Затворањето на голем процент на деловни активности во трговските центри за време на пандемијата КОВИД-19 може да има сè поголема улога во зголемувањето на продажбата преку Интернет, според Европскиот завод за статистика.
Во последните 12 месеци, 89% од луѓето во ЕУ имале пристап до Интернет, од кои 72% купиле стоки или користеле услуги понудени на Интернет.
Купувањето преку Интернет се зголеми за 4 процентни поени во споредба со 2019 година во рамките на ЕУ, како и за 10 процентни поени во споредба со 5 години порано.
Најголемо учество во купувањето преку Интернет има во Холандија (91%), Данска (90%), Германија (87%), Шведска (86%) и Ирска (81%).
Најниско учество има во Бугарија (42%), Романија (45%) и Италија (49%), со податоци за земјата за 2019 година.
Во последните 5 години, најсилен раст е забележан во Романија (+27 процентни поени), Чешка и Хрватска (+25 процентни поени), како и во Унгарија (+23 процентни поени).
Што се купува најчесто?
Најчесто се купува облека, обувки и додатоци (64%), филмови или стриминг услуги (32%), храна од ресторани и угостителски услуги (29%), мебел (28%), козметика и производи (27%), книги, весници и списанија (27%), компјутери, лаптопи и мобилни телефони (26%) итн.