СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Нето приходот на Амазон „скокна“ за 44 проценти

Американскиот дигитален гигант „Амазон“ објави скок на приходите и профитот во првиот квартал благодарение на растот на трговијата преку Интернет поради пандемијата на коронавирус и бизнисот со облачни услуги.

Нето добивката на „Амазон“ во првиот квартал е 8,1 милијарди долари, според извештајот објавен во четвртокот. Во истиот период минатата година, тој беше 2,5 милијарди долари. Нето приходот скокна 44 проценти, на 108,5 милијарди долари. Приходите од продажба на реклами и други производи скокнаа за 77 проценти, на 6,9 милијарди долари.

Извршниот директор Џеф Безос ги истакна резултатите од одделот за облачни услуги Amazon Web Services (AWS).

„За само 15 години, AWS се разви во оддел со годишни приходи од 54 милијарди долари и сега се натпреварува со најголемите светски технолошки компании“, нагласи Безос.

AWS ги зголеми приходите за 32 проценти во првиот квартал, на 13,5 милијарди долари.

Компаниите се повеќе избираат да му ја доверат работата на „Амазон“ за одржување на технолошката инфраструктура и очекуваме овој тренд да продолжи и со преминот во периодот на опоравување по пандемијата, изјави финансискиот директор Брајан Олсавски.

На почетокот на пандемијата на коронавирус, клиентите се свртеа кон услугите за доставување до домови на Амазон, а компанијата верува дека овој тренд ќе продолжи и по пандемијата, особено кога станува збор за намирници.

За време на периодот на затворени физички продавници, Амазон ги сруши рекордите според добивката во четири последователни квартали, привлече 200 милиони претплатници во програмата за лојалност Prime и вработи повеќе од половина милион луѓе за да ја задоволат зголемената побарувачка.

Тие предвидуваат нивниот оперативен профит во тековниот квартал да биде помеѓу 4,5 и 8 милијарди долари, што вклучува околу 1,5 милијарди долари трошоци поврзани со Ковид-19.

За време на пандемискиот период, компанијата го интензивираше купувањето товарни авиони и изгради нови магацини со цел да биде што е можно поблиску до клиентите и да ги скрати роковите на испорака. Тие исто така планираат да ги зголемат платите на повеќе од половина милион вработени, што ќе ги чини повеќе од милијарда долари.

Компанијата исто така најавува дека ќе ги зголеми трошоците за видео содржини оваа година. Потрошувачите веќе со часови гледаат содржина на Амазон, рече Олсавски.

Поврзани вести

Компании вредни милијарди, што сè уште не се профитабилни

msp-admin

Започна глобалниот натпревар Huawei Next Design Awards 2021, дефинирајќи ја естетиката на иднината

Stefanija Kuzmanovska

Tesla вреди 6.330 пати повеќе од својот профит

msp-admin