СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Приходите на Apple растат и покрај падот на продажбата на iPhone

Apple покажува дека има живот надвор од iPhone, известувајќи за раст на резултатите од други уреди и услуги во текот на последниот квартал што ја компензираат слабоста на неговата основна дејност, пренесува Волстрит журнал.

Приходите на технолошкиот гигант пораснаа за 1,8 проценти во кварталот до септември, достигнувајќи 64,04 милијарди американски долари. Тие се поддржани од растот на продажбата на „wareable“ уреди, вклучувајќи паметни часовници и услуги како што се апликации, претплати за музика и мобилни плаќања. Овие придобивки помогнаа да се неутрализира падот од 9,2% во продажбата на iPhone што опадна во текот на изминатата година.

Добивката е намалена за 3 проценти на 13,69 милијарди американски долари. Тоа ги надмина очекувањата, но за прв пат беше обележано откако Тим Кук ја презеде функцијата во 2011 година, дека профитот на Apple падна во сите четири четвртини од фискалната година.

Apple одговори на предизвикот на растечкиот пазар на паметни телефони со забрзување на продажбата на софтвер, услуги и додатоци преку своите 900 милиони iPhone телефони што се користат во целиот свет. Компанијата соопшти дека приходите од својата деловна активност скокнале за 18% во последниот квартал, а приходите од „wareable“ уреди за 54% благодарение на популарноста на безжичните слушалки на AirPods. Компанијата ги проширува своите напори за забава и го објави својот нов сервис за видео стриминг, Apple TV +.

Сепак, услугите и „wareable“ уредите заедно донесоа приход од 19 милијарди американски долари за четвртината, што е помалку за 60 проценти, што доаѓаат од iPhone. Apple, сепак, ги увери инвеститорите дека новите модели на iPhone се добро прифатени. Даде прогноза за тековниот период на известување, што значително ги надмина прогнозите. За четвртината се очекува приход од 85,5 милијарди до 89,5 милијарди американски долари, што претставува подобрување во однос на 84,31 милијарди американски долари што го објави во истиот квартал минатата година.

Во интервју, главниот финансиски директор Лука Маестри изјави дека Apple се упатува кон силна Божиќна сезона благодарение на интересот на потрошувачите за нови модели на iPhone и новите дополнувања на „wareable“ уреди, вклучувајќи ја и поскапата верзија на AirPods, што излезе во продажба оваа недела. Тој додаде дека кинескиот бизнис на компанијата значително се подобрил, а првичните реакции на кинеските корисници на новите модели на iPhone се „многу, многу добри“.

„Сметаме дека перформансите на iPhone ќе се подобрат од она што го гледаме во фискалната 2019 година“, рече Маестри. „Сметаме дека „wareable“ уредите ќе бидат многу силни“.

Некои инвеститори стравуваат дека новите ајфони промовирани во септември нема да можат да привлечат потрошувачи и да ја погодат продажбата во наредната година бидејќи имаат ограничен број на нови функции. iPhone сè уште сочинува повеќе од половина од приходите на Apple.

Американскиот технолошки гигант објави заработка од 3,03 долари по акција. Аналитичарите анкетирани од FactSet очекуваа таа да биде во износ од 2,83 американски долари.

Акциите на компанијата ја зголемија својата вредност за скоро 2% за време на пост-трговската сесија. Пред извештајот, тие го завршија денот во САД со скоро никаква промена во цената од 243,23 долари.

Цената на акциите на Apple се зголеми во последните неколку месеци, делумно затоа што се очекуваше компанијата да го лансира својот прв iPhone 5G во септември 2020 година. Аналитичарите од Волстрит очекуваат компанијата да го врати растот во продажба на смартфони во фискалната година што завршува во септември 2021 година

Оперативните трошоци пораснаа за 9% во кварталот, што го надмина растот на приходите. Трошоците се зголемија во последниве години со додавање на функции како што се препознавање лице во iPhone и инвестиции во истражување и развој.

Во меѓувреме, основната дејност со iPhone покажува знаци на подобрување. Падот од 9 проценти во септември во однос на продажбите претставува подобрување од падот од 15 проценти во претходните три квартали.

Според Маестри, продажбата на iPhone се подобрила во последните две години откако Apple ги намали цените за своите уреди на некои пазари.

Поврзани вести

Traficom ги дефинира критичните делови на комуникациската мрежа во Финска

Една петтина од работната сила во Ирска е невработена

Влатко Зорба

Касперски е нашиот Елон Маск, рече Путин

msp-admin