СТАНДАРД life
ТЕХНОЛОГИЈА

„Гугл“ подготви многу важна екстензија за „Хром“

„Гугл“ објави нова екстензија за нивниот пребарувач „Хром“, кој треба да обезбеди подобар увид во огласувањето. Наречен е Ads Transparency Spotlight и го прикажува бројот на поставувања за реклами на страницата, присутните огласувачи и компаниите коисебават со рекламна технологија, како и личните информации (демографија, ресетирање, интереси, локација и сл.).

„Гугл“ напиша во опис во продавницата на „Гугл Хром“ дека екстензијата се користи како дел од тековната иницијатива за да се обезбеди поголема контрола врз податоците, како и за подобро персонализирање на рекламите. Оваа рана верзија само ги покажува информациите за реклами што ги сервира „Гугл“, а не други реклами од трети страни. Шемата е дизајнирана да им помогне на огласувачите да откријат како да ги користат личните информации на корисниците подобро и поефикасно. Тие се надеваат дека со текот на времето, другите ќе ги прифатат овие алатки и нови технологии.

Сите напори на „Гугл“ во оваа област се за подобрување на транспарентноста на рекламата, но и за спречување на институциите како што е ЕУ од натамошно развивање на законите за „ГДПР“, кои сериозно ја ограничуваат работата на огласувачите. „Гугл“ се обидува да го замени постојниот систем на реклами со отстранување на колачиња од трети страни и воведување на нова технологија за блокирање реклами, која го филтрира лошото однесување додека фаворизира добри реклами. Ако не сте задоволни со „Гугл Хром“, тогаш „Брејв“ е друга опција, која исто така прикажува и блокира информации за следење и ви овозможува пристап до повеќе приватни опции за пребарување.

Поврзани вести

Boston Dynamics претстави робот што може да преместува 800 кутии на час (ВИДЕО)

Влатко Зорба

Netflix воведува автоматско преземање содржина која би можело да ве интересира

Влатко Зорба

Xiaomi Mi 11 Lite ќе има рамен екран

Влатко Зорба