Apple во последно време има многу проблеми со своите ажурирања на софтверот. Во текот на многу години компанијата беше пример за квалитетен софтвер, но сега не е така. Дебито на iOS 13 беше придружено со многу проблеми што дури и наметнаа на Apple да го забрза објавувањето на iOS 13.1 за неколку дена.
Исто така, постојат многу проблеми со macOS. Новата macOS Catalina, исто така, предизвика корисниците да се фрустрираат поради грешки што започнуваат со инсталација на софтвер. Поранешниот инженер на Apple, Дејвид Шајер, објави зошто тоа се случува често, пренесе BGR. Излегува дека постојат две главни причини.
Прватаа е т.н. регресија. Кога еден инженер „крши“ работна функција, тој мора да ја поправи. Но, ако истата грешка постои во претходните верзии на софтверот, тогаш тоа веќе не е нов проблем и никој не бара од каде потекнува. Ова значи дека се губи време во ослободување на инженери за да се реши проблемот. И понекогаш грешките воопшто не се поправаат, вели Шајер.
Другата причина е што сега Apple е поголем и пооптоварен од кога било. Има многу клиенти, многу очекувања и барања. Самите софтверски производи, исто така, се повеќе сложени со милиони линии на код што треба брзо да бидат објавени на сите корисници. Така се појавуваат проблемите на масовно ниво, наместо само за помали групи, вели Шајер.