СТАНДАРД life
ЕКОНОМИЈА

„Црн петок“ во Македонија – попусти или маркетинг трик?

Познатиот  „Црн петок“ започна во САД, а потоа се прошири на целиот свет. И покрај моменталната епидемиолошка состојба, годинава, „црниот петок“ во нашата земја не се откажува, а најавени се и намалувања до 80 проценти.

Многу трговци  го продолжија времето за попуст – некои до целиот викенд, некои до цела недела, додека некои го означија практично целиот ноември како месец на попустот.

Повеќето трговци веќе посочија колку попусти нудат на нивните веб-страници,дури нудат и оналј купување.Според продавачите, многу граѓани внимателно испланирале што ќе купат, затоа што, на пример, купувањето бела техника, спортска облека за целото семејство или дури и плаќањето за летни одмори може да заштеди многу.

Намалени се и цените на облеката, обувките, елегантните чанти, но и садовите, мебелот, козметиката и разните хигиенски производи. Така, попусти од 20 до 60 проценти се нудат главно на облека, како и на чевли и чанти.

Повеќето продавачи апелираат до клиентите да купуваат преку Интернет или барем да нарачуваат производи преку Интернет, а потоа да ги земаат во продавниците, за да не создадат гужви. Тие се обидуваат да ги почитуваат сите  мерки против  борба со коронавирусот, но и да си обезбедат приход, особено имајќи ја предвид послабата продажба во претходните месеци.

Поврзани вести

Бесими: Ќе има дополнителни 70 милиони евра за зајакнување на економијата

Никола Поповски

Развојна банка со инструкции за плаќање за корисниците на бескаматен кредит од „Ковид1“

Влатко Зорба

Стопанската комора на Македонија бара од новата Влада веднаш, без протоколи и административни лавиринти, да продолжи соработката