СТАНДАРД life
БИЗЛАЈФ

Сите лоши шефови имаат барем една од овие 10 особини

Авторката Брижит Хајасинт на својот профил на LinkedIn објави список со 10 особини, од кои, според нејзиното мислење, секој лош шеф има барем по една.

„Мојот поранешен менаџер еднаш ми рече: „Ако пропаднам, ќе те однесам со мене“. „Тоа го рече за лош квартален резултат. Оттогаш не сум обрнала внимание на неа. Тешко е да се одржи вашата животна страст за работата откако шефот еднаш ќе ви се стави во лице, а понатаму може само да се влоши ситуацијата“, напиша таа .

Нејзината објава наскоро стана вирална на социјалните мрежи, а многумина, според Индекс, препознале некои од нивните шефови на списокот на Брижит.

Еве ја нејзината листа:

1. Микроменаџмент

Најголемиот непријател на креативноста и иновативноста на работното место. Ја уништува довербата, а вработените се чувствуваат тесно и како некој да ги гуши. Ако веќе сте ангажирале некого, оставете го да си ја заврши својата работа.

2. Подметнување на вработените

Ова е добро позната ситуација кога шефот повеќе се фокусира на слабостите на работникот отколку на неговите јаки страни. Тие веројатно водат список со сите грешки што ги прават вработените. Слично на тоа, таквите луѓе никогаш не вработуваат попаметни од себе затоа што сакаат да ја задржат својата позиција.

3. Избор на милениче

Тие вработуваат и туркаат погрешни луѓе, оние од нивните кругови. Тие секогаш ги наградуваат истите вработени. Ако некој од нивните подредени им се спротивстави, тие веднаш добиваат стигма на лош тимски играч.

4. Си препишуваат туѓи заслуги на самите себе

Лошите шефови ќе сторат апсолутно сè за да се претстават себеси добри и успешни, па затоа ќе ги украдат туѓите добри идеи и ќе ги претстават како да се нивни.

5. Давање лажни ветувања

Тие ќе ветат се за да го убедат работникот да прифати работа или задача. Скоро никогаш не го исполнуваат ветувањето.

6. Тие не слушаат

Или не ве слушаат или сакаат само да слушнат добри вести и потврдни одговори, нема трето. Тие ја сфаќаат лично разликата во мислењето, па затоа внимателните вработени брзо дознаваат дека ваквите мислења не треба да се искажуваат.

7. Не ги бранат своите вработени

Тие ги обвинуваат своите вработени за сè лошо. Многу е демотивирачки да се работи за шеф кој не стои зад неговиот тим, а подредените се чувствуваат многу несигурно во тој случај.

8. Преголеми очекувања

Тие не го слават успехот, сметаат дека тоа е губење време. Ништо никогаш не е доволно добро за нив. Тие не се грижат за вработените и им доделуваат премногу обврски, задачи и работа.

9. Тие дивеат кога работите не одат како што сакаат

Тие имаат мала емоционална интелигенција и вработените учат дека мораат да се оддалечат од нив кога не се добро расположени. Тие ги навредуваат работниците и честопати ги расплакуваат. Тие се потпираат на страв и заплашување, а вработените избираат зборови пред нив.

10. Не можат да ја сокријам сопствената неспособност

Тие ја пренесуваат својата работа на подредените кои тоа го прават со леснотија. Тие ја разбираат својата позиција како нешто што се зема здраво за готово, а не како нешто што треба да се заслужи. Тие не знаат како да дадат јасни упатства или коментари.

Поврзани вести

Балкански проблем: Дали премногу доцна сфаќате дека чоколадото од 5 евра не е ефтино?

Влатко Зорба

Бил и Мелинда Гејтс: Миеме садови, скромни сме и одиме во црква

Влатко Зорба

Вирусот ја менува ТРАДИЦИЈАТА: Наместо кафе, КОВИД тестови за подарок

msp-admin