Компании и пазар

Луксузните брендови ги зголемија цените за да го надоместат изгубеното поради затворањето на продавниците

Луксузни брендови од Шанел до Луј Витон ги подигнаа цените на повеќето од нивните најпосакувани производи за да го надоместат изгубениот профит за време на затворањето поради пандемијата од коронавирус, пренесува Ројтерс.

Шанел најави дека ќе ги зголеми цените на нејзините престижни чанти и помалите кожни производи од пет на 17 проценти, бидејќи цените на одредени суровини скокнаа поради пандемијата.

Луј Витон изјави дека растот на продажбата од 50 проценти е забележан во Кина минатиот месец, но ги зголеми цените на своите чанти во САД и Европа.

Како пример, се наведува дека торбата „Neverfull MM“, која чини 1.500 долари преку Интернет, би можела да се купи на почетокот на мај за 1.430, а минатиот октомври за 1.320 долари, што претставува пораст на цената од скоро 14 проценти.

Луј Витон одби да коментира за Ројтерс за зголемувањето на цената.

Во Кина и Јужна Кореја, луѓето стојат во линија пред продавниците на Шанел, бидејќи започнаа гласините за зголемување на цените.

Режисерот на документарни филмови Кси Лан изјави дека успеала да ја купи торбата за 30.000 јуани, или 4.225 долари пред зголемувањето на цената.

„Работата е стресна и сакав да си дадам оддишка“, изјави таа за Ројтерс.

Поврзани вести

Apple казнети со 1,1 милијарди долари во Франција

Влатко Зорба

Помпео: Поради однесувањето на Кина, државите ќе размислат за Хуавеи

Влатко Зорба

1,2 милијарди помалку патници на авиокомпаниите заради коронавирусот

Влатко Зорба

Samsung ќе прави процесори за Intel

Влатко Зорба

Facebook воведува нова услуга, а може да ја користат и тие што немаат профил

Влатко Зорба

Димитриеска-Кочоска: Не ни е потребно зголемување на акциза која ќе ја продлабочи сиромаштијата

Влатко Зорба