СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Дис: Не го продаваме Бугати на Римац, одговорноста е на Порше

Првиот човек на групата Фолксваген, Херберт Дис, на прес-конференцијата објасни како може да изгледа разделбата на Бугати и некаква идна соработка на таа марка со Римац Автомобили.

Со месеци се појавуваа неофицијални шпекулации за тоа како Римац Автомобили ќе го преземе Бугати, односно како Фолксваген би можел да го преструктуира бизнисот на целиот концерн со спојување на Римац, Порше и Бугати во една единица што ќе произведува суперавтомобили. Сега, за прв пат, официјална потврда за ова дојде од шефот на групацијата Фолксваген, Херберт Дис.

Тој ја објасни судбината на оваа реорганизација во разговор за време на годишната прес-конференција на Фолксваген. Во моментов, Бугати е во фаза на премин под капа на Порше, кое ќе стане нејзина чадор компанија. Во исто време, Порше го зголеми својот удел во Римац од 15,5% на 24%, за што можеше да се прочита последниве денови. И двата потега одат во иста насока, а тоа е создавање на посебна единица специјализирана за напредни технологии и суперавтомобили што ќе го искористи синергетскиот ефект на сите вклучени.

По спојувањето на Бугати со Порше, во форма на партнерство, ќе започнат разговори со Римац, за што исто така ќе се погрижи Порше, вели Дис и потврдува дека групата не планирала да го „продаде Бугати на Римац“ .

Наместо тоа, одговорноста за Бугати ќе биде префрлена на Порше, кој потоа може да формира заедничко вложување со Римац, во кое Порше ќе има малцински удел. Тоа заедничко вложување може да го вклучува Бугати, така што Римац Аутомобили и Бугати може да се спојат.

Ова беа отприлика очекувањата кога за првпат се појави информацијата за спојувањето на Бугати со Римац Автомобили, а сега е и официјално потврдена за прв пат. Размена на сопственички акции, пренесување на контролата на Порше и потоа создавање на ново заедничко вложување – тоа е она што ќе го видиме доколку се реализира планот на Дис. Ништо сè уште не е потврдено или договорено, но сега барем знаеме дека ова е насоката во која ќе се развива одделот за супер автомобили и модерни спортски електрични возила на Фолксваген.

Поврзани вести

Кварталните приходи на Twitter за прв пат надминаа милијарда долари

msp-admin

Светската потрошувачка на вино најниска од 2002 година

Влатко Зорба

За 7 години претворил заем од 2.000 долари во бизнис вреден 90 милиони

Влатко Зорба