СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Инстаграм протега рака кон малите бизниси

Фејсбук прави уште еден потег во обид да им помогне на малите бизниси. Компанијата сега објави дека нејзината услуга на Инстаграм ќе им олесни на малите бизниси да нудат картички за подароци, нарачки за храна преку Интернет и да соберат средства во своите профили или приказни, пренесува Си-Ен-Би-Си.

Од вчера, промените се достапни во САД и Канада, а корисниците на Инстаграм можат да изберат картички за подароци или да прават нарачки за храна со плаќање директно преку веб-страницата на компанијата. Собирањето на средства ќе биде креирано од страна на компанија или од нејзините поддржувачи.

Корисниците на Инстаграм ќе можат да промовираат кампањи со споделување налепници на „приказни“ за да ги охрабрат пријателите и следбениците исто така да поддржуваат мали бизниси. Гигантот се надева дека сето ова ќе им помогне на малите бизниси да ја зголемат својата продажба.

Ова, заедно со лансирањето картички за подароци за мали деловни активности на Фејсбук минатата недела, има смисла затоа што овие компании сега се наоѓаат под огромен притисок. Овие типови бизниси се исто така клучни за иднината на Фејсбук.

Околу 7,5 милиони мали бизниси се изложени на ризик од трајно затворање во наредните пет месеци, ако продолжи пандемијата и економската блокада, се вели во студијата објавена оваа недела од „Меин стрит Америка“, мрежа од повеќе од 300.000 мали бизниси.

Малите бизниси се во срцето на бизнисот на Фејсбук. Социјалната мрежа објави дека има 140 милиони компании во нејзините апликации и 8 милиони од нив се огласувачи.

Повеќето од нив се мали или средни по големина. 90% од сметките на Инстаграм следат барем еден бизнис, според компанијата. И потрошувачите сакаат дека овие брендови се таму. Една студија на Фејсбук открила дека 76% од корисниците на Инстаграм велат дека брендовите на платформата се „забавни“, а 77% велат дека сметките на Инстаграм се „креативни“.

Всушност, малиот бизнис е клучен за приходите на матичната компанија на Инстаграм – Фејсбук, во време кога големите брендови за патувања и малопродажба значително ги намалуваат нивните трошоци. Тие исто така обезбедуваат вредна содржина за потрошувачите.

Новите алатки за мали бизниси на Инстаграм не се нудат од алтруистички стимуланси. Всушност платформата има потреба од овие компании за да преживее.

Поврзани вести

Над 40% од невработените во земјава се жени

msp-admin

Шест клучни откритија и потфати во 2020 година

msp-admin

„Бритиш петролеум“ ќе им даде на сите вработени удел во компанијата

Влатко Зорба