СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Пандемијата им оди во прилог: „Netflix“ со приходи од 6,6 милијарди долари во последниот квартал на 2020 година

Од пролетта 2020 година, стриминг услугата за гледање серии и филмови, „Netflix“, напредуваше неверојатно брзо, бидејќи мерките воведени поради короната главно бараа да останат дома, а луѓето најчесто прибегнуваа кон гледање серии и филмови.

Минатата недела компанијата ги сподели со своите инвеститори резултатите за целата година, како и плановите за 2022 година.

Еве што може да се заклучи од сето ова:

„Netflix“ заработува многу

Компанијата сега има повеќе од 200 милиони претплатници, што е повеќе од 30 проценти во споредба со 2019 година. Минатата година се претплатија околу 37 милиони нови луѓе, вклучително и 8,5 милиони само во последните три месеци. Исто така, растот на цените во САД, Велика Британија и другите земји придонесе за поголем профит, пишува Би-Би-Си.

Тоа се случи во последниот квартал на 2020 година и му донесе на „Netflix“ зголемување од 24 проценти или скок на 6,6 милијарди долари, додека профитот достигна 542 милиони долари. Компанијата пријави приход од скоро 25 милијарди долари и профит од скоро 2,8 милијарди долари за една година.

Откривањето на резултатите помогна на акциите на компанијата да растат брзо во вторникот, за повеќе од девет проценти.

Популарни низ целиот свет

Повеќе од 80 проценти од новите регистрации минатата година се од странство на САД и Канада, а Европа сметаше на најмногу нови членови. Сериите на „Netflix“ сè повеќе ги руши националните бариери.

На пример, „Netflix“ рече дека серијата „Лупин“, на француски јазик, за господинот-крадец, го достигнала првото место во Бразил, Аргентина, Германија, Италија, Шпанија, додека го зазеде второто место на ТОП 10 листата во САД. Се очекува 70 милиони домаќинства да ја гледаат серијата во првите 28 дена.

Може да има нова сезона за серијата „Бриџертон“

Успехот на „Лупин“ и други наслови како „Бриџертон“, „Тајгер Кинг“ и „Каса де Папел“ се показатели за степенот до кој „Netflix“, кој некогаш се потпираше на филмови и серии од други компании, стана сила во светот на филмот и телевизија.

Компанијата, која започна со стриминг во 2007 година, има повеќе од 500 наслови во постпродукција или во подготовка за лансирање и рече дека планира да издава најмалку еден оригинален филм секоја недела во текот на 2021 година.

Ја следат конкуренцијата

Стратегијата на „Netflix“ да ја задржи водечката улога е нов материјал, бидејќи компании како „Disney“, „Viacom“, „HBO“, вложуваат повеќе напор во понудата за стриминг.

„Големиот раст на стриминг забавата ги натера ривалите да се натпреваруваат со нас на нови начини. Затоа се движевме толку брзо, се фокусиравме на оригинални наслови прилагодени на светот и сите нации“, се вели во белешката за инвеститорот

„Тоа е делумно причината зошто напредуваме толку брзо кон развој и понатамошно зајакнување на нашата библиотека со оригинални содржини во широк спектар на жанрови и нации“, додаваат тие.

Поврзани вести

Производството во Италија редуцирано за третина: Повеќе од 420,000 луѓе остануваат без работа

msp-admin

10 земји кои најмногу ги ценат талентираните работници: Меѓу нив дури 8 европски

msp-admin

Италијанците се плашат од странски инвеститори: Може да го искористат колапсот и да ги преземат домашните компании

msp-admin