Во денешно време, не е потребно да се ангажираат скапи рекламни агенции и да се плаќа за емитување на ТВ.
Ако имате добро познато име и доволно обожаватели, само покажете производ на бренд на социјалните мрежи и парите ќе почнат да течат. Не е важно дали прикажувате производ на мултинационална компанија или ваш сопствен бренд.
Постојат бројни примери на популарни пејачки, актерки и модели кои ја искористија можноста да заработат уште некој долар, евро или фунта на овој начин. Едноставно кажано, инфлуенсерите се рекламата на модерното време.
Училишта, маркетинг агенции, курсеви – заборавете на сè, денес производот се продава преку Интернет. Повикот е отворен за сите. Сè што ви треба е Интернет и добра идеја. И станувате инфлуенсер.
Сепак, дури и оние кои првично не го градеа своето име на влијателна содржина, по некое време дополнително ја монетизираа својата стекната популарност на овој начин.
Сопругата на најдобриот напаѓач на светот, Ана Левандовска е само една од нив, Ријана досега рекламираше неколку брендови, а и актерката Бизи Филипс не им одолеа на трендовите на интернет рекламирање.
И ова се само некои во морето на примери …
Покрај тоа, како што веќе беше напишано, бројот на следбеници што некој мора да ги има за да се нарече инфлуенсер може да варира – има дури и микроинфлуенсери со нешто повеќе од 1.000 следбеници, но има и такви кои тежат неколку милиони следбеници “.