Twitter ги даде првите детали за потенцијалниот производ за претплата што ќе им овозможи на луѓето да им наплатат на своите следбеници за пристап до специфична содржина или искуство, дел од поширокиот напор на платформата да ги диверзифицира приливите на приходи и да им овозможат на корисниците од висок профил да заработат пари од услугата.
Компанијата спомена нова опција наречена Super Follows за време на Денот на аналитичарите во четвртокот, која ја опиша како „претплата за сметка“ во која корисниците можат да им наплатуваат на другите за одредена услуга за содржина. Ова може да биде голем број работи, вклучувајќи ексклузивни твитови, посебен пристап до директни пораки со друг корисник или аудио повици или платен билтен, вели Каивон Бакепур, менаџер на производи на Twitter. Компанијата планира да го објави Super Follows „некаде оваа година“.
Акциите се искачија на рекордно ниво за време на објавувањето на производот и поради оптимистичката прогноза за продажбата и растот на потрошувачите во 2023 година.
Twitter, со седиште во Сан Франциско неодамна го купи стартапот за билтени Revue, а раководните лица изјавија дека се возбудени што им дозволуваат на креаторите на билтени да создадат публика која ќе плаќа за услугата. Компанијата, исто така, разгледува совет или опција да им овозможи на потрошувачите да донираат пари на луѓе што сакаат да ги следат и да им наплатуваат за Tweetdeck.
„Ние исто така веруваме дека моделот финансиран од публика во кој претплатниците можат директно да ја финансираат содржината што најмногу ја ценат е траен стимулативен модел кој ги усогласува интересите на креаторите и корисниците“, рече Дантли Дејвис, главен дизајнер на Twitter. Се претпоставува дека Twitter ќе земе дел од претплатата.
„Блумберг“ претходно објави дека Twitter ги истражува функциите за претплата на корисниците, а извршниот директор Џек Дорси во едно неодамнешно интервју разговараше за идејата за плаќање за „отклучување“ на содржина или „бакшиш“ на друг корисник. Скоро 90% од продажбата на Twitter доаѓа од рекламирање, кое може да биде сезонско и лесно да биде под влијание на фактори надвор од контролата на компанијата. На пример, приходите паднаа за 19% во вториот квартал за време на екот на блокадата заради пандемијата.
Акциите на Twitter го завршија денот за околу 4% до рекордни 74,59 долари. Ажурирањата на производите беа споделени за време на настанот на аналитичарите, кој траеше повеќе од три часа и опфати голем број различни области за деловната активност на Twitter. Претходно во четвртокот, Twitter постави цел двојно да ги зголеми своите годишни приходи на 7,5 милијарди долари до 2023 година и соопшти дека очекува да ја зголеми својата база на корисници во просек за скоро 20% во секоја од следните три години.
И покрај неговиот интерес за претплати, Twitter вели дека најголемиот дел од растот на приходите ќе дојде од насочено рекламирање, а директорите велат дека Twitter има многу простор за раст во преполната индустрија за дигитално рекламирање.
На пример, компанијата генерира 85% од своите приходи од маркетинг реклами, што значи дека само мал дел од приходите доаѓаат од поспецифични и детални реклами за директен одговор, што честопати доведува до подиректна продажба.
Овие реклами со директен одговор стануваат сè поважни со оглед на желбата за купување преку Интернет, и Twitter работи на зајакнување на понудите таму за да привлече повеќе мали и средни огласувачи, кои ја сочинуваат најголемата рекламна база на Facebook.
Директорите на Twitter, исто така, во четвртокот разговараа за потребата да се дејствува побрзо, велејќи дека компанијата историски расте премногу бавно кога станува збор за лансирање и тестирање на нови производи.
„Се согласуваме дека бевме бавни“, рече Дорси на почетокот на настанот. „Ако не споредите со нашите конкуренти на пазарот, ова е особено точно“.
Покрај целите за приходи и раст, Twitter, исто така, соопшти дека сака да го „удвои темпото на развој“ до 2023 година, што значи „двојно зголемување на бројот на испратените функции од вработен“.