Стандард
ТЕХНОЛОГИЈА

Првите паметни очила на Apple се предвесник на поамбициозен производ со проширена реалност

Првите паметни очила на Apple се дизајнирани како скап, нишов претходник на поамбициозен производ со проширена реалност, за чиј развој ќе биде потребен подолг период, велат извори запознати со ова прашање и цитирани од „Блумберг“.

Првиот уред се соочи со некои развојни проблеми, а конзервативните очекувања на компанијата покажуваат колку е предизвик да се претвори во нешто што широко се користи од луѓето.

Како уред пред се за виртуелна реалност, тој ќе прикаже сеопфатна 3Д околина за игри, гледање видео и комуникација. Функционалноста на проширената реалност или можноста за преклопување на слики и информации на слика од реален свет, ќе бидат поограничени.

Apple планираше да го издаде производот најрано во 2022 година и со овој потег ќе се соочи со Oculus на Facebook, PlayStation VR на Sony и очилата на HTC, додаваат изворите, кои сакале да останат анонимни

Типично, Apple се свртува кон новите потрошувачки технологии, како што се музички плеери, паметни телефони, таблети и паметни часовници, со идеја да ги направи посигурни и полесни за употреба од кој било друг. Овој пат, сепак, компанијата не се обидува да создаде хит како iPhone. Наместо тоа, компанијата работи на ниша производ што ќе подготви надворешни развивачи и потрошувачи за потенцијални очила за проширена реалност за масовен пазар.

Планот сугерира дека првите очила на Apple ќе бидат многу поскапи од оние на конкурентите, чија цена е од 300 до 900 долари. Некои упатени во Apple веруваат дека компанијата може да продава само еден пар очила дневно во своите продавници. Apple има скоро 500 продавници, така што во ова сценарио, годишната продажба ќе опфати нешто повеќе од 180.000 единици, со исклучок на другите малопродажни канали. Ова ќе биде слично на другите скапи производи на Apple, како што е работната површина Mac Pro од 5.999 американски долари.

Портпаролот на технолошката компанија одби да даде коментар.

Apple си постави цел да вметне некои од најнапредните и најмоќните чипови во уредот, заедно со дисплеите кои нудат многу подобра резолуција од оние што моментално се достапни во производите за виртуелна реалност. Некои од чиповите тестирани на уредот ги надминуваат сопствените процесори на Apple M1 за Mac. Компанијата дизајнираше и очила со вентилатор, нешто што обично се обидува да го избегне со своите мобилни производи, велат извори.

Очилата за виртуелна реалност, со кодно име N301, се во доцна фаза на развој на прототипот, но сè уште не се финализирани, па компанијата може да го смени својот план и да ги напушти целосно. Идните очила за проширена реалност, со кодно име N421, се во рана фаза на „архитектура“, што значи дека Apple сè уште работи на технологиите, што ќе ги вклучат. Овој производ нема да се појави до неколку години, велат изворите, но додаваат дека пред извесно време Apple сакал да се појават на пазарот најрано во 2023 година.

Моќните процесори и вклучувањето на ладење првично доведоа до преголем и тежок уред, што доведе до проблеми со вратот за оние кои тестираа рани верзии. Apple ги елиминира просторните VR уреди што обично им се потребни на луѓето кои носат очила, па успеа да ја намали големината. И за решавање на проблемот со корисниците со оштетен вид, тие развија систем во кој може да се постават потребните леќи пред VR екраните.

Ова може да го доведе Apple во позиција да ги почитува прописите за продажба на производи на рецепт, како што се очилата. Компанијата обично ги нуди своите производи во голем број земји, а многу од нив имаат различни правила во оваа насока. Во исто време, Apple разговара за тоа како може да ги имплементира овие рецепти во процесот на продажба преку Интернет или во продавница.

Очилата се дизајнирани да работат како посебен уред, што значи дека се потпираат на батерија, а не на кабел. Пристапот е сличен на оној на најновите производи со проширена реалност на Facebook, додека Sony бара кабелска врска со конзолата PlayStation.

За дополнително намалување на тежината на очилата, Apple планира да ги покрие со ткаенина однадвор. Ова е различен пристап од вообичаениот метален дизајн што компанијата го користи во повеќето од своите производи.

Прототипите на очилата, од кои некои се со големина на Oculus Quest, вклучуваат надворешни камери кои се потребни за функциите со проширената реалност.

Сепак, пандемијата наруши дел од развојот на производот, бидејќи на инженерите за хардвер им беше дозволено да работат во канцеларија само во одредени денови од неделата. Покрај тоа, има одложувања во тестирањето од страна на корисниците и оние поврзани со прибирање податоци. Ова го одложи донесувањето одлуки за некои од инженерските процеси.

Поврзани вести

PlayGalaxy Link достапна за повеќе модели на Samsung

msp-admin

WhatsApp конечно би можел да ги добие двете опции што ги чекаме

Влатко Зорба

Facebook Messenger овозможува да разговарате со пријателите во виртуелна реалност

Влатко Зорба
error: Превземањето на содржина без дозвола од авторот е дело казниво со закон!!!