Откако првично беше достапен во бета фаза во Индија, YouTube потврди дека видео форматот на компанијата „Shorts“ ќе пристигне во САД во март.
Растот и популарноста на видео услугите со краток формат, како што се „TikTok“, сигурно не поминаа незабележани од гиганти како „YouTube“ во последните 18 месеци. Видовме и претходно дека Instagram го објави својот ривал во стилот на „TikTok“, наречен Reels, кој веќе забележа некаков успех.
„Shorts“ на YouTube треба да им помогнат на креаторите да пристапат до својата публика директно од YouTube, одржувајќи ја постојната база на претплатници, а во исто време да постојат со подолги формати на содржина и видео. Бета-тестот во Индија очигледно беше многу успешен, а YouTube Shorts сними 3,5 милијарди дневни прегледи на глобално ниво за содржина со пократок формат.
Од март, креаторите од САД ќе можат да вметнуваат кратки содржини преку YouTube мобилната апликација. Бета-верзијата ќе се прошири и се посочува дека ова не е целосна најава. Нема информации за тоа кога YouTube Shorts ќе станат достапни на поширок спектар на глобални корисници.