СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Кина повторно е најголемиот светски пазар за малопродажба на Интернет

Вредноста на кинеската малопродажба на Интернет во 2020 година достигна 9,8 трилиони јуани или 1,51 трилион долари, што е за 14,8 проценти повеќе од истиот период минатата година и сочинува 24,9 проценти од вкупната малопродажба во земјата.

Обемот на деловна активност на курирските услуги достигна 83,36 милијарди парчиња, што е за 31,2 проценти повеќе отколку во 2019 година, пренесува „Меѓународното кинеско радио“.

Една од главните причини за растот на продажбата преку Интернет е зголемената популарност на продажбата на стоки преку Интернет во програма во живо, која минатата година надмина 20 милиони директни преноси.

Поврзани вести

Осум милиони евра за енергетска ефикасност на домаќинствата и конкурентност на фирмите

msp-admin

6G ќе ја замагли линијата помеѓу реалното и виртуелното

msp-admin

Поранешни работници на Твитер обвинети за шпионирање на Саудиска Арабија

msp-admin