СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Кина повторно е најголемиот светски пазар за малопродажба на Интернет

Вредноста на кинеската малопродажба на Интернет во 2020 година достигна 9,8 трилиони јуани или 1,51 трилион долари, што е за 14,8 проценти повеќе од истиот период минатата година и сочинува 24,9 проценти од вкупната малопродажба во земјата.

Обемот на деловна активност на курирските услуги достигна 83,36 милијарди парчиња, што е за 31,2 проценти повеќе отколку во 2019 година, пренесува „Меѓународното кинеско радио“.

Една од главните причини за растот на продажбата преку Интернет е зголемената популарност на продажбата на стоки преку Интернет во програма во живо, која минатата година надмина 20 милиони директни преноси.

Поврзани вести

Тајланд најде уште еден извор на приход

Влатко Зорба

Бизнисмените од Западен Балкан бараат отстранување на бариерите во регионот

Влатко Зорба

Ryanair со загуба од околу милијарда евра

Влатко Зорба