СТАНДАРД life
БИЗЛАЈФ

Ако вработените лошо работат, можеби е до вас: Совети за менаџерите во новиот деловен свет

Експертите велат дека нашата стабилност зависи од контролата над нашите денови, како и чувството на припадност, цел и раст, во која било смисла. Многу луѓе овие денови велат дека „удриле во ѕид со пандемијата“.

И тие најмногу зборуваат за работата. Нови предизвици, утврдена рутина на работа од дома, натрупани обврски.

Како можете да им помогнете како шеф? Благосостојбата на вашите работници е клучна за општото добро на компанијата.

Психологот Лидија Вуџат од Австралија, ги советува менаџерите во зависност од видот на проблемот со кој се соочуваат – тој и неговите вработени.

„Блумберг“ известува дека вознемиреноста кај американските работници е зголемена во последната недела. 16% од нив се соочуваат со ова чувство скоро секој ден, 11% поголемиот дел од времето, 27% од работниците повремено, 27% рекле дека немаат такво чувство, а 19% не се изјасниле.

Кога се „среќаваат“ такви чувства, вработените може да немаат енергија и продуктивност, да се чувствуваат помалку вредно и демотивирано, да бидат нервозни и загрижени, дури и лути / фрустрирани, вели Вуџат.

Проблем 1: Првите месеци на пандемија ни го одзедоа темпото на деловно работење, додека размислувавме колку сме немоќни против смртоносниот вирус. Една година подоцна, ние „се занимаваме“ со здодевното повторување.

Решение: Оставете вработените да донесат што е можно повеќе одлуки. Објаснете им ја целта и задачата, но немојте да им кажувате како да го сторат тоа, дајте им моќ, да ја почувствуваат целта на својата работа. Премногу автономија може да ги наруши односите.

Проблем 2: Кога се изолирани, работниците потешко проценуваат што е „нормално“ и што се очекува од нив. Некои граници во бизнисот станаа помалку видливи уште од пандемијата.

Решение: Бидете позитивни во разговорот, луѓето се желни за поддршка и ќе ви бидат благодарни ако им помогнете. Запрете ги „среќните часови“ на Зум и покажете им на вработените дека го цените нивното слободно време – оставете ги да го поминат како што сакаат.

Проблем 3: Многу работници даваат се од себе, се чувствуваат среќни што воопшто имаат работа. Но има и такви кои не се задоволни со тоа, ниту со „грстот долари“ што го заработуваат, велат некои експерти.

Решение: Докажете им на вработените дека другите ја ценат нивната работа, на пример, преку воведување на препораки за клиенти. Некои позиции немаат посебна „цел“ и затоа на таквите вработени треба да им се верува и да им се заблагодаруваме.

Проблем 4: Ако работниците не растат професионално, нивната мотивација и ангажман се намалуваат.

Решение: Побарајте од вработените да постават тримесечни цели за учење и да разговараат со вас за тоа како да ги исполните. Може да значи и добивање на онлајн сертификат или диплома, покрај знаење.

Поврзани вести

8 ПОЗИТИВНИ ПРОМЕНИ кои ги донесе лошата туристичка година

Влатко Зорба

Зошто Меси испрати три потпишани дресови до кинески „Синовак“?

Влатко Зорба

Вработени на „УНИБанка“ танцуваат на „Jerusalema“ на плоштад Македонија (ВИДЕО)

Влатко Зорба