СТАНДАРД life
ЕКОНОМИЈА

Нема ништо бесплатно: Потрошувачите да внимаваат при купување производи надвор од деловниот објект

Над 2700 лица во текот на минатата година се пожалиле во Организацијата на потрошувачите на Македонија. Најмногу поплаки имало во скопскиот регион, повеќе од половина од вкупниот број, а најголем дел се однесуваат на сервисирање мобилни телефони, инвертер-клими, фрижидери. Специфични случаи што се појавиле изминатата година биле за купување производи надвор од деловниот објект.

– Во текот на минатата година имавме специфични случаи на договори склучени надвор од деловните простории што се решени во помош на Организацијата на потрошувачи на Македонија. Станува збор за случаи кога на потрошувачите им се нудат разни производи кога се поканети надвор од деловните простории, кога им нудат бесплатен ручек или им даваат мал подарок, а договорите што ги потпишале се во износ од 30.000 до 80.000 денари, но не ги содржат одредбите предвидени со закон, изјави за МИА претседателката на ОПМ Маријана Лончар.

Таа појасни дека во вакви случаи законски рок за откажување е 14 дена, но договорите што биле потпишани не го содржеле овој рок, туку во некои имало рок од три дена. Дополнително, како што додаде, не биле почитуван и законот затоа што на потрошувачите им биле земани однапред средства што после не им ги враќале и кога го раскинувале договорот воопшто не сакале да се јават на телефон.

Станува збор за продажба организирана надвор од деловен објект, на разни производи, меѓу кои масажери, магнентни душеци…

Поврзани вести

Оперативниот план за активни програми и мерки обезбедува нови работни места и вработливост на невработените

Влатко Зорба

Неверојатна заработувачка на Безос: 13,2 милијарди долари за само 15 минути

Никола Поповски

Бившите вработени во „Еурокомпозит“ излегоа на протест, бараат да им се платат заостанатите придонеси