СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Биткоинот веќе не е балон, според директорот на „Amber Group“

Голем број на компании го идентификуваа Биткоин (БТК) како балон од неговото основање пред околу 12 години. Сепак, Мајкл Ву, извршен директор на компанијата за финансиски услуги за дигитални средства „Amber Group“, не се согласува сотоа.

„Мислам дека секогаш е така кога луѓето влегуваат во нова промена на парадигмата“, рече Ву во интервју за „CNBC“ во четвртокот.

„Луѓето започнуваат со сомнежи, со скептицизам – тоа е сосема природно, затоа што ќе треба да одвојат време за да откријат што е ново таму, дали е одржливо“, рече тој.

„Во раните фази, ваквиот вид на разбирање, овој вид скептицизам секогаш доаѓа со многу нестабилност на цените. Сепак, мислам дека повеќе не можете да го нарекувате Биткоин балон, бидејќи, како што споменав претходно, ги имате сите овие институции, сите овие милијардери, многу компании со неколку милијарди долари, сите овие новодојденци во просторот за крипто. Тие купуваат Биткоин, купуваат крипто и има само 21 милиони БТК“, вели Ву.

Спомнувањата за големи играчи кои купуваат Биткоин станаа многу почести во последните месеци.

„MicroStrategy“ купи Биткоин за над 1 милијарда долари во 2020 година. Масовно, MassMutual инвестираше 100 милиони долари во БТК кратко потоа, а Square подоцна купи за 50 милиони.

Образложението за долгорочен пораст на цените на Биткоин вклучува ограничена понуда во комбинација со значителен интерес за средството, објасни Ву.

„Ќе има нестабилност на цените, ќе има краткорочни прилагодувања“, додаде тој.

„Понекогаш овие прилагодувања на цените можат да бидат насилни, но мислам дека веќе ја поминавме фазата каде што го нарекуваме Биткоин балон“.

Ву исто така коментираше за БТК и неговата улога како залиха од вредност, слично на златото. Со текот на годините, најголемата криптовалута често се споредува со злато.

„Во најлош случај, Биткоин е сепак подобра форма на златото“, рече тој.

Во средата, компанијата на Ву објави дека Анабел Хуанг, една од партнерите на компанијата, имала задача да придонесе за институционално и трговско учество. Amber Group ја назначи партнерката, Хуанг, да го предводи GlobalX Center, стратешки тим за глобално проширување создаден за проширување на понудите на институционални и комерцијални производи на компанијата во региони вклучувајќи ги Јужна Кореја, Јапонија, Хонг Конг, Сингапур, Тајпеј, Северна Кореја. Америка итн.

Поврзани вести

Кој е Енди Џеси – новата „ајкула“ на Амазон?

Влатко Зорба

Типичниот Android смартфон: 128 GB и екран од најмалку 6 инчи

msp-admin

Како земјите во светот ги третираат фриленсерите?

msp-admin