СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Huawei се насочува кон развој на софтвер, станува конкурент на Google

Huawei ги засилува напорите во софтверските области како пресметки во облак и паметни автомобили, откако санкциите на САД му штетат на неговиот хардвер.

Минатата недела, Arcfox, бренд во рамките на производителот на автомобили BAIC Group, лансираше автомобил со технологија за возилото на Huawei. Се одликуваше со кокпит опремен со HarmonyOS, оперативниот систем што Huawei го лансираше во 2019 година, како и можности за автономно возење. Huawei нема да произведува автомобили, но ќе се фокусира на технологијата што ги придвижува.

И во неделата, Huawei лансираше неколку нови производи во облак и се чини дека го предизвикува лидерот на пазарот во Кина, Alibaba.

Huawei во соопштението за печатот во неделата рече дека се надева дека фокусот на облакот „на крајот ќе го зголеми уделот на нашиот софтвер и услужен бизнис во вкупната мешавина на приходи“

Фокусот на софтверскиот сегмент доаѓа откако американските санкции за Huawei ја забавија продажбата на паметни телефони. Кинескиот гигант се најде на црната листа позната како „Листа на субјекти“ во 2019 година, што го ограничи пристапот до некои американски технологии. Минатата година Вашингтон успеа да го отсече Huawei од снабдувачите на клучни материјали за полупроводници.

„Huawei се фокусира на создавање компанија за софтвер / облак и услуги“, рече Нил Шах, директор за истражување на „Counterpoint Research“.

Како резултат на санкциите на Вашингтон, Шах рече дека кинеската компанија „не е во можност да набави критични полупроводнички компоненти и сродна технологија“ од САД.

„Huawei станува како Google преку овие напори“, рече тој.

Google го произведува мобилниот оперативен систем Android што го користат повеќето паметни телефони во светот. Технолошкиот гигант работи и на автомобилски софтвер и има брзо растечки бизнис со пресметки во облак.

Поврзани вести

Mercedes го објави својот најмоќен сериски модел (ФОТО)

Влатко Зорба

Инфлацијата нагло порасна во еврозоната и ЕУ

Влатко Зорба

„Амазон“ отвара 3.000 нови работни места во Италија

Влатко Зорба