СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Како компаниите го искористија Берни? (ФОТО)

Сега веќе виралната фотографија на Берни Сандерс од инаугурацијата на новиот претседател на САД, Џо Бајден, не создаде само голем број „мемиња“ низ целиот свет. Исто така, се искористи од многу компании за промовирање на сопствен бренд или услуга.

Првото нешто што го искористија брендовите, но и самиот Берни Сандерс е да ја стават оваа фотографија на нивните маици или дуксери.

Имено, соработниците на Сандерс од кампањата одлучија да продаваат маици со фотографија на „мрзоволниот Берни“, што инспирираше безброј мемиња, а целиот приход од продажбата е наменет за организацијата „Meals on Wheels“, која работи во родната држава на сенаторот Вермонт и обезбедува бесплатни оброци за лица на возраст под 60 години со хронични болести и попречености.

Тие нудат женски и машки маици, како и дуксер. Цената на маичката е 27 долари, а сè уште е можно да се купат, додека цената на дуксерот е 45 долари, но во моментов е распродадена на страницата.

Брендовите ширум светот ја искористија можноста да ги продадат и нараквиците Берни и јакната, но некои ја искористија можноста да започнат со продажба на столчињата на кои седеше Берни.

Кога станува збор за познатите ракавици што ги носеше сенаторот, наставничка од Вермонт која ги направила, изјави дека повеќе ги нема на залиха бидејќи сите се распродадени.

Затоа тие сега можат да се најдат во разни онлајн продавници, а „Њујорк пост“ дури направи и напис каде е можно да се купат нараквици како оние што ги носи сенаторот. Нивната цена се движи од 10 до 60 долари.

Кога станува збор за јакната што ја носеше сенаторот, неговата сопруга неодамна ја сподели приказната зад неа со јавноста на Твитер. Имено, како што напиша, станува збор за јакна од сноуборд брендот „Бартон“. Нивниот син Дејв работел во оваа компанија, а додека работел таму, направил јакна со ликот на Берни на грбот. Јакната толку му се допадна на сенаторот што Дејв му подарил една за Божиќ, секако без лицето на грбот.

Конкретната јакна сега е распродадена, но брендот објави водич за изглед како оној на Берни.

Некои светски брендови ја искористија оваа можност за своја промоција, а некои дури се пошегуваа и со американскиот сенатор.

На таа листа се најде и американската козметичка компанија „Бенефит“.

Синџирот за брза храна КФЦ се пошегува со сенаторот.

Познатата страница wikiHow, каде што можете да најдете совети како да направите нешто, исто така ја искористи можноста.

На официјалниот Твитер профил на ирското виски, Џејмисон се најде меме со Берни Сандерс.

Многу други, исто така, светски познати брендови ја искористија можноста да се најдат на своите социјални мрежи.

Поврзани вести

Рено крати 15.000 работни места

msp-admin

Nokia ќе подели 10.000 откази за да заштеди 716 милиони долари

Влатко Зорба

Темелковски: Политичарите успеаа да инфилтрираат партиски војници во бизнис односите меѓу Македонија и Бугарија

msp-admin