СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Кина и наметна на „Алибаба“ да продаде дел од сопствените медиумски средства

Кинеските власти инаредија на мултинационалната технолошка компанија „Алибаба“ да продаде дел од своите медиумски средства затоа што се загрижени дека компанијата има големо влијание врз јавното мислење во земјата, пренесува „Волстрит журнал“.

Загриженоста на властите го достигнаа својот врв кога „Алибаба“ објави дека ќе го откупи „Саут Чајна Морнинг Пост“, весник на англиски јазик со 118-годишна традиција. Иако критичарите го доведоа во прашање уделот на „Алибаба“ во весникот, сопственикот на компанијата, Џек Ма, вети дека ќе ја зачува независноста на азискиот весник.

Според TechCrunch, „Алибаба“ веќе поседува значителни медиуми во континентална Кина, па нивната партнерска компанија „Ант Груп“ е сопственик на технолошкиот портал 36Kr, а државната компанија „Шангаи Медиа Груп“ има стратешки договор со „Алибаба“.

Кинеската мултинационална технолошка компанија, исто така, се свртува кон нови медиуми со значителен удел во кинеската верзија на Твитер, Вибу и страницата за објавување видео Билибили. Алибаба често се фокусира на потенцијалот на дигитална соработка со медиумски компании. Пример е нивното ветување дека ќе им помогне на „Шангај Медиа Груп“ со своите компјутерски експерти и искуство со облак за развој на платформа за финансиски податоци.

Поврзани вести

„Адидас“ го продава „Рибок“

Влатко Зорба

Германците штеделе „како луди“ во 2020 година

Влатко Зорба

Македонија е 59-та земја во светот по извоз на безалкохолни пијалаци

msp-admin