Податоците од Counterpoint Research покажуваат дека во јануари, за прв пат, Oppo го предводи кинескиот пазар на паметни телефони со 21% удел на пазарот. На второ место е Vivo со 20%, следени од Huawei, Apple и Xiaomi со по 16%. Продажбата на Oppo се зголеми за 33% во споредба со декември и за 26% на годишно ниво.
Подемот на компанијата е директна последица на проблемите на Huawei, кој подолго време беше лидер на локалниот пазар. Huawei и Honor продолжуваат да го губат уделот на пазарот во своите матични земји поради тешкотии во добивањето компоненти како резултат на санкциите на САД, што доведува до помалку премиери на производите.
Агенцијата посочува дека компанијата ги исцрпува своите залихи на клучни компоненти и поради санкциите не може да набави нови што ќе ги користат за 5G паметни телефони. Во исто време, повеќе од 65% од продадените телефони во Кина во последниот квартал од минатата година поддржуваа 5G.
Според Counterpoint, Huawei ова го компензира со фокусирање на премиум моделите, кои исто така имаат поголеми маржи, но потегот остава јаз во средниот сегмент. Поради ограничената достапност, дистрибутерите на Huawei во Кина почнуваат да се префрлаат на други брендови и еден од нив е Oppo, а ова им помага и на Xiaomi и Vivo.
Продажбата на поделбата Honor исто така имаше влијание затоа што дополнително го намали уделот на Huawei на пазарот во Кина. Counterpoint Research очекува присуството на пазарот на компанијата во нејзината татковина и годинава да продолжи да се намалува, што ќе им помогне на конкурентите. Останува да се види дали ќе има промена во американската позиција со доаѓањето на новата администрација.