Стандард
КОМПАНИИ

Производите во „Алибаба“ ќе вредат 1,2 трилиони долари до 2025 година

И додека многу кинески компании се соочија со големи предизвици и загуби предизвикани од пандемијата Ковид-19, „Алибаба груп“ се појави како еден од најголемите корпоративни победници во земјата во време на криза.

Мултинационалниот технолошки гигант значително ја прошири својата деловна активност во 2020 година, бидејќи побарувачката за неговите услуги и онлајн пазарот се зголеми поради „локдаунот“.

Според податоците презентирани од AksjeBloggen.com, се очекува бруто-вредноста на стоките на „Алибаба“ да продолжи да расте и таа да вреди 1,2 трилиони (1.200 милијарди) долари до 2025 година, што е 55% повеќе од најголемиот конкурент „Амазон“.

Приходите на групацијата скокнаа за 35 проценти среде пандемија.

„Алибаба“ се појави како водечка кинеска компанија за е-трговија по епидемијата на САРС од 2003 година. Оттогаш, таа стана значаен наемник и заемодавател, обезбедувајќи повеќе од 100.000 работни места.

Еден од најпрофитабилните пазари на оваа групација е „Таобао“, кој е одговорен за повеќе од 80 проценти од нејзината продажба. За разлика од „Амазон“, „Алибаба“ не е вклучена во директна продажба и не поседува магацини, таа едноставно им помага на брендираните производители и малите бизниси да стигнат до потрошувачите.

Статистичките податоци покажуваат дека приходите на кинеската корпорација за е-трговија се зголемија во последните неколку години.

Според извештаите за заработка на компанијата, „Алибаба груп“ оствари приход од 11,7 милијарди долари во 2015 година. Таа бројка скокна 390 проценти на 57,9 милијарди долари во 2019 година и продолжи да расте.

Во фискалната година што завршува на 31 март 2020 година, „Алибаба“ пријави приход од околу 72 милијарди долари, што претставува зголемување од 35 проценти за една година. Речиси 70 проценти од таа вредност е генерирана преку трговијата на мало со домашна трговија.

Според извештајот за заработката на компанијата, минатата година обемот на бруто стока скокна за 15% и за прв пат достигна над милијарда долари.

Само на „Денот на самците“ 2020 година, купувачите преку Интернет на платформите на „Алибаба“ за електронска трговија – „Тмејл“ и „Таобао“ извршија над 2,3 милијарди нарачки, надминувајќи ја продажбата на кибер-понеделник во САД.

Импресивниот раст на продажбата и приходите за „Алибаба“ беше поттикнат од зголемувањето на купувањето преку Интернет на кинескиот пазар. Поради помалку развиените физички продавници и ефтините логистички услуги, пазарот за е-трговија нагло порасна во последните неколку години во градовите од третиот и понизок ранг.

Прекуграничното купување преку Интернет, исто така, станува тренд бидејќи луѓето стануваат се посвесни за меѓународните брендови. Денес, Кина има најголем број онлајн купувачи на глобално ниво, скоро 783 милиони во 2020 година.

Огромното мнозинство од нив користи една од платформите за електронска трговија на „Алибабa“. Статистичките податоци покажуваат дека бројот на годишни активни потрошувачи на недвижен имот на Алибаба за купување преку Интернет во Кина достигна 779 милиони во декември минатата година.

Поврзани вести

Железо од Макстил за уметнички скулптури – донација од материјали и апарати за студентите на Факултетот за ликовни уметности

msp-admin

Конкорд доби наследник: Колку ќе чини и кога ќе се најде на пазарот?

Влатко Зорба

Германија бара работници од Балканот

msp-admin